صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و نود و هشت - ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و نود و هشت - ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۱

معاون اول رئیس‌جمهور در آیین تجلیل از بازنشستگان:

حداقل حقوق بازنشستگان را به ۱۰ میلیون تومان نزدیک می‌کنیم

محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور صبح دیروز در آیین تجلیل از بازنشستگان و مستمری‌بگیران نمونه سراسر کشور سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر اینکه دولت با جدیت پیگیر متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است و تا پایان دولت این موضوع حل خواهد شد، گفت: حداقل کف حقوق ماهانه ۶ میلیونی بازنشستگان تأمین اجتماعی از نظر دولت قابل قبول نیست و باید مسأله حداقل حقوق دریافتی و افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی هر چه سریع‌تر حل شود و بزودی حداقل حقوق ماهانه آنها را به ۱۰ میلیون تومان نزدیک می‌کنیم که تاکنون نیز در این دولت ارزشمندترین بنگاه‌های اقتصادی برای پرداخت بدهی‌های تأمین اجتماعی به سازمان تأمین اجتماعی واگذار شده و اکنون تأمین اجتماعی از یک سازمان بدهکار در ابتدای دولت به یک دستگاه طلبکار تبدیل شده است.
وی افزود: بازنشستگان ارزشمندترین و مهم‌ترین سرمایه کشور هستند و با وجود تمام این سختی‌ها، حل مشکلات بازنشستگان و پرداخت حقوق آنان از مهم‌ترین دغدغه‌های اصلی دولت بود که توانستیم این مشکلات را پشت سر بگذاریم.
مخبر همچنین گفت:دستاوردهای کنونی کشور و پیشرفت‌های به‌دست آمده طی سالیان گذشته در تمامی این حوزه‌ها حاصل تلاش‌ها و زحمات نسل بازنشسته امروز است و بزرگ‌ترین اشتباه این است که با بازنشستگی، کار و فعالیت یک نیروی با تجربه پایان یافته تلقی شود.
در ادامه این نشست با حضور معاون اول رئیس‌جمهور از 13 برگزیده کشوری به نمایندگی از بازنشستگان و مستمری‌بگیران نمونه با اهدای لوح و تندیس تقدیر شد.
در حاشیه این مراسم نیز از ۴۶ دستگاه آمبولانس مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی در ۱۵ استان با سرمایه‌گذاری بالغ بر۳۰۰ میلیارد تومانی رونمایی شد.
جستجو
آرشیو تاریخی