صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و نود و هفت - ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و نود و هفت - ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۳

چرا خائن‌ها از تیم ملی ایران عصبانی‌اند؟

پیروزی ارزشمند تیم ملی فوتبال کشورمان در مقابل ژاپن و صعود ایران به مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا، برای مردم ایران در سراسر دنیا لذت‌بخش و به‌یادماندنی بود. انتظار 18 ساله میلیون‌ها ایرانی برای شکست ژاپن با گل‌های محمد محبی و علیرضا جهانبخش به پایان رسید و بسیاری از هموطنانمان به مناسبت این پیروزی شیرین، اشک شوق ریختند. در همین حال گروه‌های اپوزیسیون و رسانه‌های ضدایرانی، نتوانستند عصبانیت خود را بابت خوشحالی مردم ایران پنهان کنند؛ رسانه‌ها و گروه‌هایی که منتظر شکست تیم ملی فوتبال کشورمان بودند تا پروژه پوچ تحقیر ایران را شروع کنند.
گروه‌ها، افراد و رسانه‌های ضدایرانی گرچه در ابتدا خشم خود از پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان را آشکار کردند، اما در ادامه و برای همرنگ شدن با مردم ایران و جلوگیری از بی‌آبرویی بیش از پیش، ژست خوشحالی به خود گرفتند. در همین رابطه محمد تقوی از کارشناسان وطن‌فروش شبکه اینترنشنال، در آنتن زنده این رسانه تروریستی گفت: «مگر می‌شود تیم ملی را دوست نداشته باشیم و خوشحال نباشیم؟ این بازیکنان نباید مصادره شوند. این بازیکنان را مثل بچه خودمان دوست داریم. اما دوست داریم وقتی برای مردم ایران هم مشکلی پیش می‌آید، آنها هم گوشه‌چشمی نشان دهند. این برد برای آنهاست و نباید توسط حکومت مصادره شود.»
 
مژدگانی که گربه عابد شد
محمد تقوی درحالی حامی بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان شده که سال قبل و در بحبوحه اغتشاشات، علیه بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان فحاشی می‌کرد. آذرماه سال قبل تیم ملی فوتبال کشورمان در شرایطی پا به رقابت‌های جام جهانی قطر گذاشت که از سوی جریان رسانه‌ای آشوب، آماج تخریب و هجمه‌های سنگین قرار داشت. جماعت ضدایرانی از تخریب تیم ملی فوتبال کشورمان هم فراتر رفته بودند؛ چنانکه پس از شکست تیم ایران در مقابل تیم انگلیس و امریکا، عده‌ای از این شکست، ابراز خوشحالی و پایکوبی کردند و صدایشان از شبکه اینترنشنال پخش و بازنشر می‌شد. «تیم فوتبال جمهوری اسلامی» عبارتی بود که مجریان پروژه تجزیه ایران و رسانه‌های فارسی‌زبان خارج‌نشین از جمله اینترنشنال، برای تیم ملی فوتبال به کار می‌بردند تا به زعم خود بین تیم منتخب ورزشی کشور که نماد همه مردم است با مردم فاصله ایجاد کنند.
در همین راستا بود که محمد تقوی با انتشار متنی در حساب کاربری خود در شبکه اینستاگرام که توسط اینترنشنال هم بازنشر شد، خطاب به بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان ادعایی را طرح کرد و نوشت: «شما قهرمانان ما نیستید، مزدورانی هستید که به دنبال سود، از اوج عزت به حضیض ذلت رسیده‌اید و خود نمی‌دانید.»
هر کسی که خود را ایرانی می‌داند، می‌تواند برای پیروزی شیرین تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ژاپن خوشحال باشد، جز وطن‌فروشانی که یک سال قبل با فحاشی علیه بازیکنان تیم، از برد ایران مقابل ولز ناراحت شدند و در رسانه‌هایشان نسبت به باخت تیم کشورمان مقابل انگلیس و امریکا، خوشحالی خود را فریاد زدند. اما بدیهی است که محمد تقوی و کارفرمایانش در شبکه اینترنشنال از بغض «مردم ایران» که آنان را در پروژه بیگانگان ناکام گذاشتند، نسبت به تیم ملی همین مردم ابراز عصبانیت می‌کنند و صدالبته، نمی‌توانند این تبلیغات خائنانه به وطن خود را از حافظه تاریخی مردم ایران پاک کنند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی