از رسانه ‌ها چه‌خبر؟

President.ir

قدردانی آیت‌الله رئیسی
از تحقق مصوبات سفر هرمزگان

رئیس جمهور عصر دیروز در جلسه هیأت دولت با قدردانی از تلاش‌های دستگاه‌های مختلف برای اجرای برنامه‌های دولت و مصوبات سفر اول دولت به استان هرمزگان، اظهار داشت: دولتمردان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی با اطلاع‌رسانی به موقع همه اقدامات و تلاش‌های دولت، رویکرد امیدبخشی در جامعه را دنبال کنند. همچنین در این نشست وزرا و اعضای کابینه نیز با بیان گزارشاتی به تشریح عملکرد و اقدامات صورت گرفته در حوزه کاری خود پرداختند. دهقانی فیروزآبادی معاون علمی رئیس جمهور  از افتتاح بزرگترین راکتور نانو ازن‌ساز آب در کشور برای اولین بار در دنیا خبر داد و گفت: روز شنبه بزرگترین راکتور نانو ازن‌ساز که آب را از بو و طعم بد تصفیه می‌کند، افتتاح شده و در حال حاضر به 320 هزار نفر خدمت‌رسانی می‌کند. اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز از استقبال چشمگیر مردم و رونق جشنواره فیلم فجر خبر داد و گفت‌: امسال همه صندلی‌های سینماها برای تماشای فیلم‌ها فروخته شده و هر شب چند سانس ویژه نیز برای برخی فیلم‌ها برگزار می‌شود و جشنواره از شور و نشاط بسیار خوبی برخوردار است. علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت شب گذشته با انتشار ویدیویی اعلام کرد: براساس مصوبه هیأت دولت، حداقل عیدی یا پاداش آخر سال کارمندان و بازنشستگان دولتی مبلغ دو میلیون و پانصد هزار تومان تعیین شد. وی افزود: برای کارکنان و بازنشستگان متأهل مبلغ ۷۰۰ هزار تومان و به ازای هر فرزند نیز ۳۰۰ هزار تومان عیدی بیشتر تعلق خواهد گرفت.

 

تسنیم

سرتیپ آذرفر
به یاران شهیدش پیوست

امیر سرتیپ آذرفر فرمانده اسبق لشکر 64 ارومیه و از پیشکسوتان دفاع مقدس
دار فانی را وداع گفت. آذرفر در سال 1336 وارد ارتش شد و در دوره‌های آموزش تکمیلی ارتش، دوره مقدماتی، دوره هوابرد و رنجر و همچنین دوره جنگ‌های ویژه در شمار دانشجویان عالی قرار داشت.
امیر سرتیپ آذرفر در دوران فعالیت خود در ارتش جمهوری اسلامی ایران مناصبی همچون فرماندهی لشکر 64 ارومیه، فرماندهی لشکر 28 کردستان، فرماندهی لشکر 84 لرستان، و فرماندهی قرارگاه غرب را به‌عهده داشت.

 

ایسنا

تشییع پیکر شهید علیدادی
مستشار نظامی ایران در سوریه

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سعید علیدادی دیروز یکشنبه از مقابل منزل شهید با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد. شهید سعید علیدادی از مستشاران نظامی سپاه پاسداران در سوریه در حمله بامداد جمعه ۱۳ بهمن 1402 جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در حومه شهر دمشق به شهادت رسید.

صفحات
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و سیصد و نود و هفت
 - شماره هشت هزار و سیصد و نود و هفت - ۱۶ بهمن ۱۴۰۲