صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و نود و شش - ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و نود و شش - ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۲۰

هیجان بازی در «آشپزشو»

اگر شما هم طرفدار آشپزی و بازی‌های مرتبط با آن هستید، یک بازی ویژه و جذاب با نام «آشپز شو» می‌تواند کمک کند تا تجربه جالبی از یک بازی موبایلی داشته باشید.
این بازی که در سبک تفننی طراحی و ارائه شده، یک بازی کاملاً ایرانی است و در طول بازی می‌توانید هم از غذاهای سنتی لذت ببرید و هم سری به کشورهای دیگر بزنید و غذاهای بین‌الملل را هم درست کنید و به دست مشتریان خود برسانید.
گرافیک این بازی بسیار چشم‌نواز و عالی است و تاکنون موفق شده به‌دلیل همین کیفیت بالا، گیمرهای زیادی را جذب خود کند. تنها کافی است کمی زمان بگذارید و به بخش‌های مختلف این بازی سر بزنید و به‌راحتی بتوانید در این گشت و گذارها و تهیه غذاهای مورد نظر مشتریان خود، جایگاه خوبی در بازی کسب کنید.
در این بازی علاوه بر آشپزی می‌توانید فضای رستوران را با سلیقه خود دکوربندی کنید و بسته به سلیقه‌تان یک رستوران سنتی یا یک رستوران فرنگی داشته باشید. موضوع دیگر آزاد بودن شما در انتخاب لباس و طراحی آن برای سرآشپز است. در شروع کار ممکن است برخی دستگاه‌ها و وسیله‌های رستوران شما خراب یا شکسته باشد که باید به مرور راهی برای تعمیر یا جایگزینی آنها و همچنین به روز کردن و افزایش تعداد دستگاه‌های پخت و پز خود پیدا کنید اما برای این کار به پول نیاز دارید که برای تأمین بودجه مورد نیاز کار خود بهتر است به زمان‌بندی‌های‌تان توجه بیشتری داشته باشید.
هرچه سریع‌تر سفارش مشتری‌ها را آماده کنید پول بیشتری دریافت می‌کنید و زودتر می‌توانید رستوران خود را ارتقا بدهید، شعبه‌های جدید رستوران خود را راه‌اندازی و موفقیت زیادی کسب کنید.
درواقع در این بازی علاوه بر پخت و پز می‌توانید تجربه مدیریت یک رستوران بزرگ را هم کسب کنید و توانمندی‌های خود را محک بزنید. در این بازی که بیش از 50دستور غذای ایرانی و خارجی را در اختیار دارید می‌توانید خوشمزه‌ترین غذاهای دنیا از غذاهای سنتی مانند کباب و دیزی گرفته تا غذاهای مدرن همچون ساندویچ و پیتزا را درست کنید و هر روز بر تعداد مشتریان شما افزوده شود. در بازی «آشپز شو» یک دستیار هم دارید که در کارهای آشپزخانه به شما کمک می‌کند و می‌توانید از وی در تحویل سریع سفارش به مشتریان خود هم بهره بگیرید.
 این بازی را می‌توانید از کافه بازار یا مایکت به صورت رایگان دانلود کنید.
جستجو
آرشیو تاریخی