صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و نود و شش - ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و نود و شش - ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۲

از رسانه ‌ها چه‌خبر؟

ایرنا

رونمایی از سامانه موشکی
ارتقا  یافته «شفق»

سامانه موشکی ارتقایافته «شفق» و دوربین دید در شب سامانه‌ پرواز «یوسف» با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه آخرین دستاوردهای هوانیروز ارتش رونمایی شد.
سامانه موشکی هواپایه‌ ضدزره جدید بومی «شفق» با افزایش بُرد عملیاتی و ارتقای هدف‌گیری اهداف دشمن تا شعاع ۲۰ کیلومتر و امکان دقت و نقطه‌زنی بالا، قابلیت استفاده در انواع راهبردهای تاکتیکی و عملیاتی جنگ‌های آینده را دارد.

 

سپاه نیوز

امروز؛ تشییع شهید
مبارزه با اسرائیل

آیین وداع با پیکر مطهر شهید راه قدس، سعید علیدادی مستشار نظامی ایران درسوریه شب گذشته با حضور اقشار مختلف مردم در معراج شهدای تهران برگزار شد. همچنین مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام امروز ساعت ۹ صبح از شهرک مسعودیه، انتهای خیابان شهید کلهر، مقابل منزل شهید با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

 

ایسنا

کنایه سخنگوی دولت
به تعطیلی «منوتو»

علی بهادری جهرمی در دومین روز «هم‌اندیشی مداحان اهل‌بیت» که در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: ۱۴ سال در یک شبکه ماهواره‌ای ضدایرانی که بودجه سالانه آن بیش از 10 برابر یارانه همه خبرگزاری‌ها و مطبوعات داخلی بود، تلاش کردند در پوشش سرگرمی، دیکتاتور خائن و فراری را سفیدشویی کنند اما نهایتاً در آستانه دهه فجر تعطیل شد. یعنی هزینه می‌کنند و تلاش دارند اما در نهایت شکست می‌خورند و مانند منافقین در آلبانی برای خود دنبال جای خواب هستند. وی افزود: باید بدانیم گرد و خاک بلند شده در هوا، متفاوت از جنگ‌های رسانه‌ای است. در جبهه‌های مختلف دشمن تلاش کرده، هزینه داشته اما موفق نشده است.

جستجو
آرشیو تاریخی