صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و نود و شش - ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و نود و شش - ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۱۸

تأکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش:

باید به همه مسافران نوروزی با هر سطح درآمدی بهترین خدمات ارائه شود

رئیس ستاد سفرهای نوروزی و تابستانی کیش گفت: مراقبت از برند کیش با ارائه کالا با نرخ مصوب، خدمات شایسته به همه اقشار و حفظ کرامت انسان‌ها با هر سطح درآمدی دستورالعمل‌های نوروز امسال است.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در این نشست که با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، نماینده نهاد امامت جمعه، بخشدار کیش، فرمانده نیروی انتظامی، مسئولان نهادهای نظامی، انتظامی، امنیتی و خدمات درمانی، رؤسای کمیته‌های نوروزی و رؤسای جوامع و اصناف در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شد، رحیم سرهنگی با بیان اینکه میهمان‌نوازی فرهنگ دیرینه مردم ایران اسلامی است؛ گفت: جزیره کیش نیز در میهمان‌نوازی همواره در کشور برند بوده و این رفتار در همه حوزه‌های خدماتی و تجاری جزو شاخصه‌های جزیره کیش بوده است.رئیس ستاد سفرهای نوروزی و ستاد سفرهای تابستانی تأکید کرد: حفظ کرامت انسانی همه مسافران از هر قشری و هر سطح درآمدی وظیفه تمامی خدمات دهندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات است و همه موظف هستیم بهترین خدمات را به میهمانان کیش ارائه کنیم.
سرهنگی اظهار داشت: هیچ فعال اقتصادی ای حق ندارد اضافه بر قیمت‌های مصوب وجهی دریافت کند، همه باید برای اعتبار کیش تلاش کنند و نباید عده‌ای برای سودجویی بیشتر اما کوتاه مدت به برند و اعتبار کیش آسیب بزنند. در صورت هرگونه تخلف و تعدی از مصوبات، قوانین و مسئولیت‌ها با افراد خاطی برخورد خواهد شد.
وی با بیان اینکه قرار نیست در پیک شلوغی جزیره ،‌هزینه یکسال کسب و کار خود را به دست آوریم گفت: مسافران کیش باید با رضایت و طیب خاطر به کیش سفر کنند و پس از خاتمه سفر هم احساس رضایتمندی از ارائه خدمات و نرخ عرضه کالاها داشته باشند.
سرهنگی با اشاره به نرخ عرضه بلیت‌ها و محدودیت تعداد پروازها به دلیل تعداد هواپیماها بیان داشت: نظارت برنرخ بلیت‌ها و عرضه بلیت به مسافران واقعی باعث می‌شود شاهد تورم افسارگسیخته در این حوزه نباشیم.
وی در پایان بر اهمیت توجه به بحث سفرهای تابستانی نیز تأکید کرد و گفت: بحث جشنواره تابستانی نیز بسیار جدی است و با توجه به اینکه با همکاری شرکت آب و برق جزیره کیش، شرکت آب و نیروی ماهتاب و تأمین زیرساخت‌ها بخش زیادی از مشکلات برطرف شده و این دو شرکت متعهد شده‌اند کمبودهای خود را تا نوروز برطرف کنند.
همچنین باید پارادایم سفرهای تابستانی را با بررسی عملکرد مناطق گردشگری موفق دنیا قوی‌تر ببینیم و در جلسات تخصصی این موارد بررسی، بومی‌سازی و اجرایی شود.

جستجو
آرشیو تاریخی