روی خط جشنواره

معرفی مسن‌ترین زوج جشنواره

احترام برومند و مهدی هاشمی بازیگران پیشکسوت سینما در نقش‌های اصلی فیلم «آغوش باز» ایفای نقش دارند که از آنها می‌توان به عنوان سن‌وسال‌دارترین زوج این دوره از جشنواره فیلم فجر نام برد.
 بهروز شعیبی کارگردان سینمای ایران دو سال بعد از نمایش «بدون قرار قبلی» در جشنواره فیلم فجر، با این فیلم به جشنواره آمده است.
 «آغوش باز» ششمین اثر سینمایی بهروز شعیبی قصه عاشقانه سه زوج است./ مهر  

 

ادای دینی به سینما

به گفته علی طاهری‌فر، کارگردان «آپاراتچی» از آثار راه‌یافته به چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، فیلمنامه این فیلم برمبنای کتابی به همین نام به قلم دکتر روح‌الله رشیدی است که در واقع مجموعه‌ای از خاطرات جلیل طائفی در تبریز است.
آقای طائفی از افراد عشق سینما در دهه ۶۰ بود که هرچند سواد نوشتن و خواندن نداشت، پیگیر هنر سینما شد و این مسیر را از عکاسی آغاز کرد و به خرید دوربین سوپر هشت
 رسید.
 بعد از آن با گردآمدن گروهی از دوستان همکارش در حرفه نقاشی ساختمان، چند فیلم کوتاه تولید کرد./ ایرنا

 

اعلام قیمت بلیت سینماهای مردمی

براساس تصمیم کمیته نمایش چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، نرخ بلیت فیلم‌های جشنواره در سینماهای راگا، شکوفه، تماشا، کیان، کوثر، هنر پیشوا، نسیم ‌شهر، فجر اسلام‌ شهر، مرداس و پرند مبلغ ۵۰ هزار تومان و سایر سینماهای مردمی مبلغ ۶۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.
بلیت فروشی این دوره جشنواره از ساعت ۱۰ دوشنبه نهم بهمن ماه آغاز می‌شود.

 

رونمایی از پوستر «تمساح خونی»

 همزمان با نزدیک شدن به نمایش «تمساح خونی» اولین ساخته سینمایی جواد عزتی از‌ پوستر این فیلم که طراحی آن برعهده محمد تقی‌پور است، رونمایی شد.
در «تمساح خونی» بازیگرانی چون جواد عزتی، عباس جمشیدی‌فر، سعید آقاخانی، الناز حبیبی، بهزاد خلج، شبنم قربانی جمشید جهانزاده، رامین پورایمان و کیومرث مرادی نقش‌آفرینی می‌کنند. این فیلم سینمایی روز جمعه ۱۳ بهمن‌ماه در سانس اول کاخ رسانه به نمایش در‌می‌‌آید.

جستجو
آرشیو تاریخی