خبر

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال درگذشت
بهنام جلوه، پیشکسوت و کاپیتان سابق تیم ملی والیبال درگذشت.کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران که مدت‌ها با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد، دیروز در این مبارزه تسلیم شد و جان به جان آفرین تسلیم کرد.زنده یاد جلوه مدافع میانی تیم ملی سال‌های1989، 1991، 1993 و 1999در قهرمانی آسیا بازی می‌کرد. والیبالی‌ها دیروز با یک دقیقه سکوت در هفته هجدهم لیگ به او ادای احترام کردند.


صدرنشینی گلادیاتورها با یخچالی
تیم بسکتبال گلادیاتورتریر با کسب شانزدهمین برد فصلش، صدرنشین لیگ Pro A آلمان شد. در هفته نوزدهم لیگ آلمان،این تیم با نتیجه ۸۲ - ۶۵ میزبان خود تیم کیرچیم را شکست داد تا با کسب شانزدهمین برد فصلش و اختلاف دو امتیاز نسبت به تیم ینا صدرنشین بماند. بهنام یخچالی ۲۹ دقیقه و ۴۴ ثانیه در زمین حضور داشت و ۱۵ امتیاز، ۲ پاس گل و ۶ ریباند را به ثبت رساند.

 
تنیس بانوان به یک‌چهارم رسید
تیم‌های صعودکننده به مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های تنیس جام حذفی بانوان معرفی شدند. در اولین روز جدول اصلی جام حذفی بانوان با انجام هشت دیدار پیگیری شد که در نهایت تیم‌های الکت، راکت کلاب آمل، پایدار فارم، البرز گاز کیش ب، آکادمی تنیس کیارش و البرز گاز کیش الف با نتیجه 2 بر صفر از سد تیم‌های جی زون، آزمایشگاه نیلو یک، فاخر سیرجان، سایا، آکادمی تنیس صدری ب و هیأت تنیس اصفهان عبور کردند. همچنین تیم‌های نیل مازندران و پندار سیرجان با نتیجه 2 بر یک مقابل تیم‌های دورینو و باشگاه تنیس کوجواری به پیروزی رسیدند. در روز دوم مرحله حذفی تیم‌های الکت و راکت کلاب آمل به مصاف یکدیگر می‌روند، پایدار فارم با البرز گاز کیش ب مسابقه می‌دهد، نیل مازندران با آکادمی تنیس کیارش دیدار می‌کند و پندار سیرجان و‌ البرز گاز کیش الف برگزارکننده  دیدار پایانی خواهند بود.

طوفان سعادت در ترکیه
بردیا سعادت پشت خط زن تیم آلانیا اسپور، در بازی شنبه شب با 40 امتیازی که گرفت در لیگ والیبال ترکیه طوفان به پا کرد. تیم آلانیا اسپور که ستاره جوان ایران را در ترکیب فیکسش دارد، دراین شب به مصاف هاتای رفت و 3-2 برنده شد، اما بردیا سعادت، نقش بزرگی در پیروزی تیمش داشت و 40 امتیاز از 35حمله، 3 دفاع و 2 امتیاز سرویس گرفت.


تور مازندران دوباره راه می‌افتد
تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری مازندران بعد از تعطیلی 8 ساله از سال آینده دوباره برگزار می‌شود. رسول اسدی رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری در سفر یک روزه‌اش به مازندران با رجبی مدیرکل اداره ورزش این استان برای راه‌اندازی تور بین‌المللی مازندران رایزنی کرد. در این جلسه، محمود وفایی مدیرفنی فدراسیون و صابر اکبرزاده رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان مازندران و سایر معاونان ورزش استان هم حضور داشتند که با مذاکره درباره احیای دوباره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی مازندران بعد از وقفه 8 ساله، به توافق رسیدند که این تور اواخر اردیبهشت ماه سال آینده، قبل از قهرمانی آسیای قزاقستان در سه مرحله برگزار شود. تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری مازندران از سال 1403 با حضور تیم‌های داخلی و خارجی در رده سنی جوانان برگزار می‌شود.

 مدال‌های بدمینتون برای جوانان
 پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی سریز جوانان از پنجم بهمن‌ماه به میزبانی یزد با حضور چهار تیم ایران، هند، جمهوری آذربایجان و اوگاندا در بخش دختران و پسران زیر 19 سال شروع شد. در بخش دو نفره امیرعلی احمدلو و مهدی خلیلیان اول، سیدمحمد گلچین‌حسینی و میرمحمدامین مهدوی‌هریس دوم و علیرضا فاخر و امیرحسین صف‌شکن و محمدپرهام فراهانی و محمدمهدی کنعانی مشترکاً سوم شدند.

 
بردی دیگر برای طبیعت در بسکتبال
تیم بسکتبال طبیعت به یازدهمین برد خود در لیگ برتر دست یافت.شاگردان مهران شاهین طبع در هفته شانزدهم به میهمانی تیم مس رفسنجان رفتند و توانستند این تیم را 72 - 60 شکست دهند.مسابقه‌ای که سعید داورپناه و استیونس توانستند با بازی‌سازی مناسب و پاس‌های مناسب هم تیمی‌های خود را صاحب توپ کنند و در کنار آن خود نیز امتیازات خوبی را وارد سبد میزبان خود کنند.آرمان زنگنه و حسن علی اکبری هم با ریباندها و بلاک شات‌هایی که انجام دادند تیم طبیعت را صاحب برد کردند تا 28 امتیاز این تیم در جدول رده‌بندی رقم خورد و این تیم بالاتر از نفت آبادان قرار بگیرد.استیونس در این بازی 35 امتیاز کسب کرد و با کارآیی 35 بهترین میدان لقب گرفت. پرسلی هم از مس رفسنجان 19 پوئن به دست آورد.

جستجو
آرشیو تاریخی