پیشنهاد

«صدای سخن عشق»
 با دکلمه ژاله علو

تک‌آهنگ «صدای سخن عشق» یکی از تازه‌ترین آثار موسیقایی است که روی غزلی از حافظ، خوانندگی مجتبی صفارهرندی و دکلمه ژاله علو پیش‌روی مخاطبان قرار گرفت. این آهنگ یکی از آهنگ‌های آلبوم «افسانه و افسون» است که با تنظیمی از ایلیا منفرد و مدیریت هنری مجید فلاح‌پور در دسترس علاقه مندان به موسیقی قرار گرفته است.
/ ایسنا

 

خاطرات کریم مطهری در «هفتاد و دومین غواص»

کتاب «هفتاد و دومین غواص» نوشته حمید حسام به تازگی توسط انتشارات شهید کاظمی به چاپ هشتم رسیده است. این‌کتاب روایتگر خاطرات کریم مطهری جانباز دوران دفاع مقدس و فرمانده گردان غواصی جعفر طیار لشکر ۳۲ انصارالحسین (ع) همدان است که شب عملیات کربلای 4 با دیگر غواصان همدانی به اروندرود زد. او و محسن جام بزرگ معاون گردان غواصی جعفرطیار در این عملیات به‌شدت مجروح شدند و از معدود بازماندگان این واقعه هستند./ مهر

 

پخش سریال خارجی «قصه‌های دهکده»

سریال «قصه‌های دهکده» از هفتم بهمن ماه از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
مجموعه «قصه‌های دهکده» در ژانر درام، کمدی توسط اندی هی و برایان پرسیوال کارگردانی شده و بازیگرانی چون ساموئل وست، آنا مادلی، کالوم ودهوس، ریچل شونتون و نیکلاس رالف در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.
/ فارس

 

  ویژه‌نامه‌ پاسداشت پروانه معصومی

به دنبال پاسداشت هنرمند فقید پروانه معصومی در اختتامیه چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، ویژه‌نامه پاسداشت وی با عنوان «الی النور ...» منتشر شد. این ویژه‌نامه که با سردبیری مجید رحمانی به رشته تحریر در آمده‌ است، شامل مصاحبه با دوستان، همکاران و نزدیکان پروانه معصومی است که ناگفته‌هایی از ابعاد شخصیتی وی در زندگی شخصی و حرفه‌ای را آشکار می‌سازد. سیروس مقدم، هوشنگ توکلی و مینا نوروزی از جمله کسانی هستند که در این ویژه‌نامه، به روایت خاطراتی از این هنرمند فقید، می‌پردازند.
/ روابط عمومی

جستجو
آرشیو تاریخی