صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و هشتاد و نه - ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و هشتاد و نه - ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۲۴

فضای‌مجازی

 نوشته خسروشاهی درباره کتاب رحماندوست
حامد خسروشاهی، نویسنده و روزنامه‌نگار، تازه‌ترین پست خود را به انتشار چند سطری درباره کتابی از مجتبی رحماندوست اختصاص داده است. او درباره این کتاب که «طوفان بمبئی» نام دارد، نوشته است: «مجتبی رحماندوست یادداشت‌های خود را از سفرهایی به هند، سوریه، لبنان، پیاده‌روی اربعین، برزیل، ترکیه، مالزی و سنگاپور که به غیر از یکی، همه در قالب هیأت‌های رسمی بوده در یک کتاب جمع و با نام طوفان بمبئی منتشر کرده است.» او ادامه داد: «بهترین قسمت این کتاب، روایتی است از سفر خانوادگی با ماشین شخصی از مسیر ترکیه به سوریه و لبنان که با هزینه خود نویسنده و برنامه‌ریزی شخصی صورت گرفته است. سفر نخست، روایت سفر گروهی از نویسندگان و شاعران به هند است که افرادی مثل رضا امیرخانی، مصطفی رحماندوست و علی موسوی گرمارودی هم عضو آن هیأت هستند.»

اجرای پرواز همای برای اهوازی‌ها
پرواز همای، خواننده و نوازنده هم نکاتی را درباره تازه‌ترین کنسرت پیش روی خود اطلاع‌رسانی کرده است. این کنسرت،  «همای و مستان» نام دارد که به میزبانی اهوازی‌ها در سالن سینمای فردوسی برگزار می‌شود. تاریخ این اجرا، نهم بهمن ماه جاری اعلام شده، علاقه‌مندان شرکت در اجرا، برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند سری به صفحه همای بزنند.

قدردانی سالار عقیلی از اهالی تربت حیدریه
سالار عقیلی، خواننده موسیقی ایرانی، تازه‌ترین نوشته خود در فضای مجازی را به قدردانی از اهالی تربت حیدریه بابت استقبال از برگزاری کنسرتش در آن شهر اختصاص داده و نوشته: «شبی بی‌نظیر در خدمت مردم مهربان تربت حیدریه».
 
 
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی