از رسانه ‌ها چه‌خبر؟

leader.ir

تسلیت رهبر انقلاب به خانواده های طالقانی و شریعتمداری

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی، درگذشت آقای سیدمهدی طالقانی فرزند گرامی مرحوم آیت‌الله سیدمحمود طالقانی را به بازماندگان مرحوم و خاندان مکرم طالقانی تسلیت گفتند.
ایشان همچنین روز گذشته در پی درگذشت برادر آقای حسین شریعتمداری نماینده ولی‌فقیه و سرپرست مؤسسه کیهان نیز پیام تسلیتی صادر کردند.

 

ایرنا

بازدید مخبر از چند داروخانه در تهران

معاون اول رئیس جمهور ظهر دیروز با هدف بازدید میدانی از چند داروخانه پایتخت در میان مردم حاضر شد و پای صحبت داروخانه داران و مراجعان نشست. در این بازدیدها محمد مخبر با بررسی وضعیت توزیع دارو، به صورت میدانی پیگیر کمبودها و مشکلات داروخانه‌داران و مراجعان شد. در خلال این بازدیدها، برخی داروخانه‌داران از کمبود برخی داروها ابراز ناخرسندی کردند. به گفته آنان مشکلات توزیع عمده دارو کاهش محسوس داشته، اما همچنان کمبود وجود دارد. برخی داروخانه‌داران در پاسخ به پرسش مخبر مبنی بر وضعیت توزیع شیر خشک، شرایط را نسبت به چند ماه پیش بهتر ارزیابی کردند.

 

فارس

احراز صلاحیت ۱۳۸ نفر
برای انتخابات خبرگان رهبری

صلاحیت ۱۳۸ نفر برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری احراز شد. همچنین
هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان گفت: عمده کسانی که صلاحیت آنها مورد احراز قرار نگرفته از شرایط علمی لازم برخوردار نبودند.

 

پاد

۲۰۰ لایحه؛ میراث مجلس یازدهم برای دور بعد

محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت سیزدهم تاکنون ۲۵۸ لایحه به مجلس تقدیم کرد که ۱۲۸ مورد لوایح معوقه از دولت‌های گذشته و ۱۳۰ مورد لایحه جدید تقدیمی به قوه مقننه بود، گفت: از این تعداد لایحه ۵۲ مورد یعنی حدود ۲۰ درصد تبدیل به قانون شده است.

جستجو
آرشیو تاریخی