صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و هشتاد و هشت - ۰۴ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و هشتاد و هشت - ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۱۷

در آیین بزرگداشت سردار «زین‌العابدین خرم» مطرح شد:

خدمتگزاری به مردم شاخصه استاندار فقید آذربایجان شرقی

تبریز- جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پاسداری از انقلاب اسلامی و خدمتگزاری به مردم از شاخصه‌های برجسته سردار «زین‌العابدین‌خرم» استاندار فقید آذربایجان شرقی بود.
 سردار «علی فدوی» روز سه‌شنبه در آیین بزرگداشت سردار خرم استاندار فقید آذربایجان شرقی، افزود: پاسداری از انقلاب و خدمتگزاری به مردم، ملکه ذهنی و عملی سردار خرم بود و داشتن چنین خصلتی افتخاری بزرگ برای یک فرد است. سردار فدوی با تأکید بر اینکه وی دغدغه دائمی برای انجام تکالیف محوله به خود را داشت، اظهار کرد: کسی که برای انجام تکالیف خود اصرار داشته باشد، انسان باتقوایی است و «خرم» دارای ویژگی برجسته صبر و شکیبایی بود که هر مدیری در نظام جمهوری اسلامی باید دارای این ویژگی باشد. جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اظهار تأسف برای از دست دادن چنین شخصیتی، گفت: وی تا آخرین لحظات عمر خود بر خدمتگزاری به مردم پافشاری می‌کرد و هیچ وقت برای خود تعیین تکلیف نکرد بلکه همیشه انجام تکالیف محوله را بر تکالیف خود مقدم می‌دانست.
سردار فدوی، با بیان اینکه وی وقتی می‌دید در انجام تکالیف خود خدشه‌ای وارد می‌شود ناراحت می‌شد، ادامه داد: در زمان بستری در بیمارستان نیز نگران تکالیف خود در استانداری برای خدمتگزاری به مردم بود. وی با اشاره به اینکه دغدغه خدمتگزاری به مردم در نزد خداوند مهم است، یادآور شد: سردار خرم و نیروهای استانداری آذربایجان شرقی در امدادرسانی به مردم آسیب دیده در حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله در نقاط مختلف کشور، پیشقدم بودند.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر نیت فرد، خدمتگزاری به مردم باشد خداوند نیز در انجام تکالیف به او کمک می‌کند به طوری که در طول ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی که هر روز نبرد حق و باطل در جریان بود و حتی یک روز نیز تعطیل نشد، در سایه توجهات و عنایت‌های خداوند، دشمن حتی یکبار هم پیروز نشد.

جستجو
آرشیو تاریخی