نجات سرنشینان تیبا از داخل رودخانه

گروه حوادث/  یک خودروی تیبا با دو سرنشین زن و مرد که به داخل رودخانه‌ای در گرگان سقوط کرده بود با حضور بموقع امدادگران آتش‌نشانی بیرون کشیده شد.
 موسی‌الرضا صفری رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان در جمع خبرنگاران، آخرین وضعیت حادثه سقوط خودرو به ‌رودخانه را تشریح و اظهار کرد: حوالی ساعت ۲۹ دقیقه بامداد سه‌شنبه، گزارش سقوط یک دستگاه خودروی سواری تیبا به رودخانه علیمحمدی در مرکز شهر گرگان به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرکز استان گلستان گزارش داده شد.
 پس از دریافت آدرس محل وقوع حادثه، سه آتش‌نشان با خودروی امداد و نجات در حداقل زمان ممکن به محل حادثه در انتهای خیابان علیمحمدی پنجم اعزام شدند، بررسی‌ها نشان داد در این حادثه خودروی سواری با دو سرنشین از مسیر منحرف شده و به داخل رودخانه سقوط کرده بود.
 وی با اشاره به اینکه با حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه عملیات امداد و نجات آغاز شد، ادامه داد: آتش‌نشانان به درون مسیر رودخانه رفته و با تجهیزات امدادی هر دو سرنشین که آقا و خانم جوانی بودند و داخل خودرو محبوس و دچار صدماتی شده بودند، را از خودرو خارج کردند.
با تلاش تیم عملیاتی پس از نجات مصدومان و با رعایت نکات ایمنی و پیشگیری از حریق احتمالی، به وسیله تجهیزات جرثقیل خودرویی، خودروی حادثه‌دیده از داخل رودخانه به سطح خیابان انتقال داده شد.  وی اضافه کرد: با توجه به بارندگی و لغزنده بودن سطح جاده‌ها، شهروندان حتماً نکات ایمنی را رعایت کرده تا سلامت جان خود و همراهان را تأمین کنند.
جستجو
آرشیو تاریخی