صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و هشتاد و هفت - ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و هشتاد و هفت - ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۱۸

ایران در ایران

بارش‌ها تا جمعه ادامه دارد
پیش‌بینی کولاک و برف در 10 استان
ایران زمین - رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده‌باش امدادگران جمعیت هلال احمر در ۱۰ استان بعد از اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر پیش‌بینی کولاک برف خبر داد.
بابک محمودی در این خصوص اظهار داشت: با توجه به اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی و بارش رگباری باران، کولاک برف و احتمال بهمن و کاهش دما در ۱۰ استان کشور، امدادگران هلال احمر به حالت آماده‌باش درآمدند.
وی در ادامه بیان کرد: بر اساس این هشدار هواشناسی امروز در گیلان، غرب مازندران، اردبیل، آذربایجان شرقی، شمال و نوار غربی آذربایجان غربی، زنجان، شمال قزوین، چهارمحال و بختیاری، ارتفاعات استان‌های تهران و البرز شاهد این پدیده جوی خواهیم بود.  محمودی افزود: چهارشنبه نیز در استان‌های اردبیل، گیلان، غرب مازندران، ارتفاعات استان‌های زنجان، قزوین، البرز با بارش رگباری باران، کولاک برف و احتمال سقوط بهمن و کاهش دما مواجه خواهیم شد.  بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، از روز گذشته با ورود سامانه بارشی به کشور در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، برخی نقاط جنوب غرب، استان‌های ساحلی خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، بارش برف و باران، وزش باد شدید موقت، کاهش دما، در برخی نقاط رعد و برق و در نقاط کوهستانی کولاک برف آغاز خواهد شد.  طبق اعلام هواشناسی، امروز سه‌شنبه بارش در این مناطق تشدید می‌شود.
بر اساس این گزارش، چهارشنبه علاوه بر مناطق فوق در شمال شرق و بخش‌هایی از شرق کشور نیز بارش خواهیم داشت.  سازمان هواشناسی گزارش داد: پنجشنبه سامانه بارشی در شمال شرق سبب بارش پراکنده شده و سپس از کشور خارج می‌شود.
 هواشناسی همچنین اعلام کرد: در روز جمعه با ورود موج بارشی دیگر به کشور مجدداً در نیمه غربی، نواحی مرکزی و بتدریج در شمال شرق و شرق کشور بارش خواهیم داشت.
جستجو
آرشیو تاریخی