زورگیران خشن بلوار دریا دستگیر شدند

گروه حوادث/  دو موتورسوار خشن که با تهدید و ارعاب به وسیله سلاح سرد از شهروندان زورگیری می‌کردند، دستگیر شدند.
سرهنگ علی قاسم‌پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر اظهار کرد: سی‌ام دی امسال تیم عملیات کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس در حال گشت‌زنی در محدوده بلوار دریا تهران بودند که به دو مرد جوان سوار بر موتورسیکلت با پلاک مخدوش مشکوک شدند و بلافاصله این افراد را که در حال زاغ‌زنی رهگذران بودند، تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار دادند. متهمان در همین حین به طرف یکی از شهروندان حمله‌ور شده و با تهدید سلاح سرد از وی یک دستگاه تلفن همراه زورگیری کردند و به سرعت از محل گریختند.
این مقام انتظامی به اقدامات پیشدستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام‌تر مأموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت‌های انتظامی، در یک عملیات منسجم و با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح، موتورسیکلت متهمان متوقف و هر دو متهم دستگیر شدند و در بررسی‌های بیشتر از آنها ۲ قبضه سلاح سرد و ۲ دستگاه تلفن همراه که متهمان قبل از دستگیری سرقت کرده بودند، کشف شد. متهمان در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۲۵ فقره سرقت مشابه با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.
سرهنگ قاسم‌پور در پایان با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطرنشان کرد: همه مالباختگان شناسایی و متهمان به همراه پرونده راهی مراجع قضایی شدند.

جستجو
آرشیو تاریخی