صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و هشتاد و سه - ۲۸ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و هشتاد و سه - ۲۸ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۱۴

خرده خبر

توافق مهری با تیم ساپینتو
سایت 24 sports قبرس خبر داد ریکاردوساپینتو، سرمربی آپوئل با سعید مهری هافبک سابقش در استقلال به توافق رسیده تا این بازیکن را به لیگ قبرس بیاورد. براساس گزارش این رسانه قبرسی، باشگاه آپوئل برای امضای قرارداد 2.5 ساله با مهری بعد از سپری کردن تست‌های پزشکی به توافق نهایی رسیده است. رسانه یونانی به این اشاره کرد که با توجه به علاقه ساپینتو به این بازیکن ایرانی، این خرید باشگاه آپوئل می‌تواند باعث تقویت خط میانی تیم شود. مهری هفته گذشته با توافق با باشگاه استقلال قراردادش را فسخ کرده بود.


محکومیت استقلال با شکایت دانشگر
در پی شکایت محمد دانشگر، مدافع سپاهان از تیم سابقش، استقلال، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۰ میلیارد و ۳۳۳ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۹۸۰ ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۲۵ میلیون و ۲۶۳ هزار و ۹۵۵ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۹ میلیارد و ۶۶۶ میلیون و ۷۹۱ هزار و ۲۰ ریال قرار رد صادر کرد.


عبدالکریم در چند قدمی پرسپولیس
باشگاه پرسپولیس از چندی پیش و بر‌اساس لیست یحیی گل‌محمدی نقل و انتقالات خود را آغاز کرده و بعد‌از ناکامی اولیه در مذاکره با عبدالکریم حسن، حالا کار را به جای مطلوبی رسانده است. حسن که بعد از ترک فوتبال قطر، مدتی در اردن بازی کرد، حالا بدون تیم است و از این‌رو پرسپولیس امکان خوبی برای توافق با او دارد. شنیده‌های خبرنگار ما حاکی از مذاکرات مثبت پرسپولیس با این مدافع تنومند قطری است که پیشروی خوبی داشته و البته هنوز به توافق نهایی نرسیده است. با این حال باشگاه پرسپولیس از نظر مالی توانسته مذاکرات را به اعداد قابل‌قبولی برساند که پرداخت آن برای باشگاه امکان‌پذیر است. عبدالکریم که سابقه ۱۱۵ بازی ملی دارد، سال‌ها در السد حضور داشت و حالا باشگاه پرسپولیس امیدوار است تا پیش از اردوی ابوظبی توافق با این بازیکن را نهایی کند.

جستجو
آرشیو تاریخی