صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و هشتاد و دو - ۲۷ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و هشتاد و دو - ۲۷ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۴

ورود نیروهای انگلیسی و امریکایی به باب‌المندب ممنوع!

در ادامه حملات انصارالله به کشتی‌های رژیم صهیونیستی و حامیان آن، روز گذشته نیز برخی منابع از حمله جدید به یک کشتی در دریای سرخ خبر دادند.
به گزارش ایسنا به نقل از شبکه الجزیره، یک منبع در نیروی دریایی یمن گزارش داد که ارتش یمن این عملیات را انجام داده است. در همین راستا، سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس نیز اعلام کرد که یک گزارش مبنی بر وقوع حادثه امنیتی در ۱۰۰ مایل دریایی در شمال غرب «الصلیف» در یمن دریافت کرده است. شرکت امنیت دریانوردی انگلیس (امبری) خبر داده، موشک به کشتی باری با پرچم مالت که در حال عبور از جنوب دریای سرخ بود، اصابت کرد.
این در حالی است که دوشنبه شب، محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با اعلام اینکه «نیروهای مسلح یمن در حال توسعه توان موشکی خود هستند و غافلگیری‌هایی را در راه دارند»، تهدید کرد: «نیروهای امریکایی و انگلیسی دیگر نمی‌توانند از باب‌المندب عبور کنند.»
وی با بیان اینکه نیروهای امریکایی و انگلیسی دیگر نمی‌توانند از باب‌المندب عبور کنند، گفت: «ما وارد مرحله جدیدی شده‌ایم و محور مقاومت، زمام امور را در منطقه به دست گرفته است. امریکا هم از حمله به یمن پشیمان خواهد شد و بازنده خواهد بود.»
جستجو
آرشیو تاریخی