صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و هشتاد و دو - ۲۷ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و هشتاد و دو - ۲۷ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۱۴

خرده خبر

نقره میکس تراپ آسیا برای ایران
تیم ملی تراپ ایران در ماده میکس مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی قهرمانی آسیا در کویت به مدال نقره رسید. در سومین روز مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی قهرمانی آسیا در کویت تیم میکس ایران با ترکیب محمد بیرانوند و مرضیه پرورش‌نیا و با ثبت امتیاز ۱۳۷ بعداز قزاقستان صاحب مدال نقره شد. تیم کویت نیز در جایگاه سوم قرار گرفت. تیم دوم ایران با ترکیب بابک یگانه و شیوا فرح‌پور نیز با امتیاز ۱۲۷ چهاردهم شد. رقابت نمایندگان ایران در بخش تراپ با یک مدال طلا و کسب سهمیه المپیک پاریس توسط محمد بیرانوند و مدال نقره میکس تیمی توسط محمد بیرانوند و مرضیه پرورش نیا به پایان رسید.


درخواست وایلدکارت برای پرتوآذر
کمیته ملی المپیک و فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران، می خواهند با وایلدکارت  یک سهمیه دوچرخه‌سواری کوهستان را به سهمیه جاده اضافه کنند. رسول اسدی رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری دراین‌باره گفت: «کمیته ملی المپیک با ما همکاری زیادی کرد. کمیته ملی المپیک و فدراسیون دوچرخه‌سواری درخواست وایلد کارت را داده‌اند و حالا ما و  فرانک پرتوآذر پیگیر هستیم تا بتوانیم این سهمیه را به دست آوریم. در صورت موافقت، دختر تاریخ‌ساز دوچرخه‌سواری زنان ایران راهی المپیک پاریس می‌شود. امیدوارم این اتفاق رخ دهد و این سهمیه را بدهند.»
 

چگونگی انتخاب تکواندوکار مسافر چین
در پایان جلسه دوساعته کمیته فنی، انتخاب وزن و تکواندوکار اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک به بررسی عملکرد تکواندوکاران در دو رویداد داخلی و بین‌المللی موکول شد. حاضران در جلسه نقطه‌نظرات خود را در موارد مختلف بیان کرده و در نهایت بعد از بحث و بررسی جوانب آن از جمله شرایط تکواندوکاران کشورمان، وضعیت سهمیه‌های کسب شده توسط کشورهای آسیایی، رقبای ایران و.... مقرر شد عملکرد تکواندوکاران دو وزن 58- و 80+ کیلوگرم در رقابت‌های لیگ برتر و رقابت‌های بین‌المللی فجیره مورد ارزیابی قرار گرفته و در نهایت کمیته فنی در خصوص وزن و نماینده ایران در مسابقات قاره‌ای تصمیم‌گیری کند.
رقابت‌های انتخابی المپیک در قاره آسیا طی روزهای 25 و 26 اسفندماه به میزبانی چین در شهر تائویان برگزار خواهد شد.

جستجو
آرشیو تاریخی