«ایران» از اقدام عملی پلیس در برخورد با عوامل ناامنی‌های اخیر گزارش می‌دهد

مبارزه بی‌امان با تروریست‌ها

تروریست‌ها هرجایی که باشند، باید تقاص اقدامات خود علیه امنیت ایرانیان را بپردازند؛ این گزاره‌ای است که حالا توسط نیروی انتظامی عملی شده و به نظر می‌رسد فراجا بیش از پیش برخورد با تروریست‌هایی را که به دنبال ایجاد ناامنی در کشور هستند در دستور کار خود قرار داده است. این را می‌توان در اقدامات اخیر پلیس، بویژه در منطقه جنوب‌شرق کشور مشاهده کرد. پس از دستگیری عوامل حمله به مقر انتظامی راسک، عاملان شهادت
4 مأمور مظلوم راهور نیز دستگیر شدند. این روزها شاهد  اقدام عملی فراجا در برخورد با عوامل ایجاد ناامنی در منطقه جنوب‌شرق کشور بودیم. در روزهای پایانی آذرماه امسال بود که در پی حمله تروریستی گروهک جیش‌الظلم به مقر فرماندهی انتظامی شهرستان راسک، 11 مأمور فراجا شهید و 8 نفر دیگر نیز مجروح شدند. پس از این حمله تروریستی، سردار احمدرضا رادان فرمانده‌کل انتظامی کشور با حضور در شهرستان راسک، به مردم ایران و همکاران نیروی انتظامی اطمینان داد که در کنار سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروهای سپاه، انتقام سختی از مزدوران وطن‌فروش گرفته خواهد شد. بر همین اساس فرمانده‌کل انتظامی کشور روز یکشنبه هفته جاری با اشاره به عملیات بزرگ و گسترده‌ مبارزه با تروریسم فراجا، از دستگیری عاملان حادثه‌ تروریستی راسک خبر داد و گفت: 4 عامل اصلی این حادثه‌ که در شب عملیات تروریستی حضور داشتند، در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.
هفته گذشته نیز به دنبال عملیات مشترک اداره‌کل اطلاعات، قرارگاه قدس جنوب‌شرق و فرماندهی فراجای سیستان و بلوچستان، یک نفر از اعضای تیم تروریستی مرتبط با حادثه راسک کشته و یک نفر دستگیر شد. به فاصله یک روز پس از اعلام خبر بازداشت 4 نفر از تروریست‌های گروهک جیش‌الظلم، سخنگوی فراجا نیز روز گذشته از دستگیری عاملان شهادت ۴ مأمور پلیس راهور خاش - تفتان خبر داد. سعید منتظرالمهدی سخنگوی فراجا گفت: در ادامه اقدامات غافلگیرانه واحدهای عمل‌کننده مبارزه با تروریسم فراجا، 2 نفر از اعضای اصلی دخیل در شهادت ۴ مأمور پلیس راه خاش و یک سرباز وظیفه در تفتان دستگیر شدند. یکم مردادماه 1402 بود که یک گروه تروریستی با حمله ناجوانمردانه به واحد گشت پلیس راه در محور خاش - تفتان
 4 نفر از مأموران پلیس راهور را به شهادت رساندند. این مأموران که در حین انجام وظیفه بودند، درحالی توسط تروریست‌ها به شهادت رسیدند که مسلح نبوده و سلاحی به همراه نداشتند.
سردار منتظرالمهدی در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: همچنین فرد تروریستی که سرباز وظیفه اهل تسنن را در چابهار به شهادت رسانده بود و نیز دو رابط و تأمین‌کننده تسلیحات تروریستی در نیک‌شهر در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

جستجو
آرشیو تاریخی