صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و هشتاد و یک - ۲۶ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و هشتاد و یک - ۲۶ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۱۷

خرده خبر

رکورد ویژه امید ابراهیمی
 تیم ملی کشورمان در حالی در اولین بازی‌اش در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ فلسطین را ۴-۱ شکست داد که امید ابراهیمی از دقیقه ۹۰ به جای سامان قدوس وارد زمین بازی شد. این بازیکن ۳۶ ساله در حالی پنجاه و نهمین بازی ملی‌اش را انجام داد که یک رکورد خاص را به خودش اختصاص داد. در شرایطی که علی دایی در جام ملت‌های آسیای ۲۰۰۴ و پژمان منتظری در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، با ۳۵ سال سن برای تیم ملی کشورمان بازی کردند، حالا ابراهیمی مسن‌ترین بازیکن تیم ملی در تاریخ جام ملت‌های آسیا خواهد بود. او در آمار تعداد بازی‌هایش اکنون با اشکان دژاگه، رامین رضاییان و خسرو حیدری باجناقش برابر شد.


پرونده بازگشت شفر بسته شد
وینفرد شفر، سرمربی آلمانی سابق استقلال پنجشنبه گذشته به‌عنوان سرمربی جدید صنعت نفت به رسانه‌ها معرفی شد، اما برای حضور در ایران مشکلاتی دارد که به نظر می‌رسد تلاش مدیران نفت آبادان برای حل آن به جایی نخواهد رسید. محمدحسین رحمانی، مدیرعامل نفت که به دنبال استخدام مربی خارجی بود و شفر را به واسطه تجربه‌اش در فوتبال ایران و منطقه انتخاب کرده بود، موفق نشده مجوز حضور این سرمربی آلمانی در آبادان را بگیرد و به نظر می‌رسد پرونده شفر در آبادان را باید بسته شده تلقی کرد.


شجاع و بقیه مشکلی ندارند
پرهان خانلری، پزشک تیم ملی در مورد مصدومیت بازیکنان در دیدار با فلسطین گفت: «شجاع خلیل‌زاده در بازی دیشب برابر فلسطین دچار کوفتگی از ناحیه استخوان پاشنه شد که خوشبختانه این مصدومیت جدی نیست و او مشکلی برای بازی بعدی نخواهد داشت. بینی سعید عزت‌اللهی هم دچار تروما شد اما او مشکلی ندارد.» خانلری همچنین درباره شرایط سامان قدوس نیز عنوان کرد:  «سامان از ناحیه ساق پای چپ دچار آسیب‌دیدگی جزئی شد اما بعد از ریکاوری و درمان به تیم اضافه خواهد شد.»

جستجو
آرشیو تاریخی