صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و هشتاد - ۲۵ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و هشتاد - ۲۵ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۲۰

حرفه‌ای طراحی کنید

طراحی و نقاشی کامپیوتری یکی از نیازهای جامعه امروز است که نمی‌توان از یادگیری آن غفلت کرد.
برای این موضوع تاکنون نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های متعددی به بازار ارائه شده که یکی از نمونه‌های موفق آن، نرم‌افزار NCH DrawPad است.
 این نرم‌افزار طراحی و نقاشی حرفه‌ای، یک برنامه کاملاً سبک با رابط کاربری آسان است که با داشتن طیف گسترده‌ای از ابزارهای گوناگون، به کاربران این اجازه را می‌دهد تا طرح‌ها و ایده‌های خود را رسم کنند و در نهایت، آنها را به اشتراک بگذارند. در این نرم‌افزار می‌توانید به راحتی قلم‌موهای مختلف را انتخاب و پس از مشخص کردن سایز آنها، سپس شروع به طراحی کنید. علاوه بر این با داشتن قابلیت حساسیت فشار، اگر به کمک پدهای لمسی طراحی را انجام می‌دهید، با فشار دادن هرچه بیشتر قلم، طرح کشیده شده پررنگ‌تر خواهد شد.
 داشتن خطوط شطرنجی برای طراحی دقیق‌تر نیز از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار به شمار می‌رود.
در نهایت می‌توانید طرح‌های خود را با افزودن افکت جذاب‌تر کرده و آنها را منتشر کنید. پشتیبانی از فرمت‌های مختلف از جمله پی‌دی‌اف، گیف، png, bmp, jpg یاsvg نیز از ویژگی‌های دیگر این نرم‌افزار محسوب می‌شود.
از قابلیت‌های این نرم‌افزار می‌توان به طراحی و نقاشی به‌صورت حرفه‌ای و داشتن طیف گسترده‌ای از ابزارها اشاره کرد.
قابلیت بالای چرخش، برش و تغییر رنگ و امکان افزودن افکت‌های متفاوت و بی‌نظیر از دیگر توانمندی‌های این نرم‌افزار عنوان شده است. در صورتی که علاقه‌مندید این نرم‌افزار را در اختیار داشته باشید، می‌توانید آن را از وبسایت پی سی ورلد به آدرس WWW.p30world.com به‌صورت رایگان بارگذاری کنید.
جستجو
آرشیو تاریخی