از گوشه و کنار ایران

مرگ 7 مسافر در تصادف اتوبوس
تصادف یک دستگاه اتوبوس و ۲ دستگاه کامیون در محور آزاد راه خرم‌آباد – بروجرد 7 کشته برجا گذاشت.سرهنگ محمد زارعی رئیس پلیس راه لرستان در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف بین ۳ دستگاه خودرو اتوبوس، تریلر کشنده بنز و کامیون هوو در محور آزادراه خرم آباد – بروجرد، بلافاصله عوامل انتظامی، پلیس راه و دستگاه‌های امدادی در محل حاضر شدند. پس از حضور در صحنه مشاهده شد بر اثراین تصادف ۷ مرد جان باخته و تعداد ۸ نفر دیگر مجروح شده‌اند که توسط تیم‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.رئیس پلیس راه انتظامی استان گفت: علت تامه تصادف توسط کارشناسان در دست بررسی است.محمد قدمی؛ مدیرعامل هلال‌احمر لرستان گفت: این دستگاه اتوبوس، پس از حرکت از مبدأ تهران به خرم آباد، در عوارضی مقصد از مسیر منحرف و با دو دستگاه کامیون برخورد کرده و واژگون شده است.
 
پسر معتاد مادرش را کشت
پسر معتاد که در اقدامی هولناک مادرش را با ضربه‌های چاقو به قتل رسانده بود در محل جنایت دستگیر شد.سرهنگ سروش اصل مرز فرمانده انتظامی شهرستان مهران، گفت: در پی اعلام به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره قتل با سلاح سرد در یکی از محله‌های شهرستان مهران، بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند. با حضور مأموران انتظامی مشخص شد پسر ۲۹ ساله‌ای به دلیل اعتیاد به موادمخدر مادرش را با ضربات چاقو به قتل رسانده است. متهم با صراحت به قتل مادرش اعتراف کرد و جسد مقتول پس از هماهنگی با نماینده مقام قضایی تحویل پزشکی قانونی شد.

جاساز 3 کیلو شیشه در سیگار
رئیس پلیس پیشگیری فراجا از کشف ۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه در گمرک مرزی بازرگان خبر داد. سردار رضا بنی‌اسدی فر با اشاره به تلاش شبانه‌روزی کارکنان یگان حفاظت گمرک برای شناسایی و مبارزه مستمر با قاچاقچیان در حوزه گمرکات گفت: کارکنان پلیس یگان حفاظت گمرک مرزی بازرگان حین پایش محوطه گمرک مرز بازرگان به جعبه‌هایی در محوطه پل گمرک مشکوک شدند و با بررسی دقیق‌تر متوجه تعدادی باکس سیگار مخفی شدند که پس از انتقال جعبه‌ها به دفتر یگان موفق به کشف ۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه شدند.رئیس پلیس پیشگیری فراجا در ادامه افزود: پس از هماهنگی با دستگاه قضایی، مواد مخدر مکشوفه و پرونده متشکله تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ماکو شد.

جستجو
آرشیو تاریخی