صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و هفتاد و دو - ۱۶ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و هفتاد و دو - ۱۶ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۷

اخبار

پروازهای حج عمره
انجام می‌شود

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) گفت: به محض دریافت مجوز ورود هواپیما‌های ایرانی به آسمان عربستان، آماده از سرگیری سفر‌های عمره مفرده هستیم.
حسام قربانعلی افزود: پرواز‌ها لغو یا ابطال نشده و این آمادگی در سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت هما و فرودگاه‌های کشور وجود دارد که به محض اخذ مجوز ورود به آسمان عربستان، پرواز‌ها انجام شود.
وی افزود: برخلاف برخی گفته‌ها، موضوعاتی، چون ضمانتنامه یا انتقال پول وجود ندارد و شرایط کنونی، پیچیدگی‌های خاص خود را دارد که در حال رفع و رجوع آن هستیم و با توجه به اینکه اگر این پرواز‌ها لغو شوند، عمره‌گذاران و حجاج سال آینده بیش از همه متضرر خواهند شد.
به گفته سخنگوی ایران ایر، به محض دریافت مجوز، پرواز‌ها برای انتقال حداقل 30 هزار زائر ایرانی از 11 فرودگاه کشور به عربستان از سرگرفته خواهد شد.

کاهش صف انتظار خرید بلیت‌های قطار
مدیرعامل شرکت راه‌آهن گفت: صف انتظار برای خرید بلیت‌های قطار کاهش یافته و این روند تا پیش فروش بلیت قطار‌های نوروزی ادامه دارد.
میعاد صالحی مدیرعامل شرکت راه‌آهن گفت: به طور قطع صف انتظار برای خرید بلیت قطار در ایام نوروز هم کاهش می‌یابد که البته در حال حاضر هم با اقدامات در نظر گرفته شده در پیش فروش‌ها هم صف انتظار کمتر شده است. طبق تمهیدات در نظر گرفته شده ۷۰ تا ۸۰ واگن مسافری به بخش مسافری کشور تحویل داده خواهد شد که همین موضوع خود زمینه‌ساز کاهش مدت زمان انتظار خرید بلیت قطار می‌شود.

جستجو
آرشیو تاریخی