از گوشه و کنار ایران

شهادت سرباز وظیفه در بوکان
درگیری پلیس بوکان با یک شرور منجر به شهادت سرباز وظیفه شد.
سردار رحیم جهانبخش، فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مطالبات مردمی، عوامل گشت کلانتری ۱۲ شهرستان بوکان برای دستگیری یک شرور مخل نظم و امنیت عمومی عازم یکی از محله‌های شهر شدند و با متهم مورد نظر درگیر شدند. در این درگیری سرباز وظیفه «شاهین خسروی‌نیا» به شدت مجروح شد و پس از اعزام به بیمارستان و انجام اقدامات درمانی، به دلیل شدت جراحت وارده شامگاه  سه‌شنبه به فیض شهادت نائل آمد.فرمانده انتظامی استان افزود: مجرم حین درگیری از محل فرار کرد که اقدامات پلیسی برای دستگیری وی ادامه دارد.

سقوط مرگبار کارگر به کوره زغال سازی
یک کارگر بر اثر سقوط در کوره زغال‌سازی درحوالی روستای «بید راویز» رفسنجان جان خود را از دست داد.حوالی ساعت ۱۶ روزسه‌شنبه  کارگری حین کار در یک کارگاه زغال‌سازی در اطراف روستای «بید راویز» شهرستان رفسنجان بر اثر سقوط در کوره زغال دچار حادثه کار شد.  گروه‌های امداد و نجات موفق شدند پس از چند ساعت تلاش، جسد وی را از درون کوره خارج کرده و به عوامل مربوطه تحویل دهند.

دستگیری پسر 14 ساله پس از قتل
پسر نوجوان که در یک درگیری جمعی در شهر سندرک میناب پسر 17 ساله‌ای را کشته بود از سوی پلیس دستگیر شد.
سردار علی اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: در پی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی چند نوجوان و قتل یکی از عاملان درگیری در شهر سندرک شهرستان میناب، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت. مأموران انتظامی پاسگاه سندرک با تشکیل تیمی به محل وقوع حادثه رفته و در بررسی‌ها دریافتند دو نوجوان ۱۴ و ۱۷ ساله با چاقو با یکدیگر در گیر شده‌اند که متهم ۱۴ ساله با ضربه چاقو به گردن باعث قتل و از صحنه متواری شده است. با تلاش همه‌جانبه و همکاری پلیس آگاهی میناب، پسر ۱۴ ساله شناسایی و دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهم آلات قتل  کشف شد.سردار جاویدان با بیان اینکه خانواده‌ها و والدین باید بیش از پیش مراقب فرزندان خود باشند، خطاب به مجرمان و افراد هنجارشکن  هشدار داد که چشمان تیزبین پلیس همیشه ناظر بر اعمال آنان است و دیر یا زود برابر قانون به سزای عمل مجرمانه خود خواهند رسید.

3 نفر قربانی مصرف مشروبات الکلی تقلبی
مصرف مشروبات الکلی تقلبی در شهرستان ماکو منجر به مرگ سه نفر شد.
صابر جعفری، دادستان عمومی و انقلاب ماکو در این باره گفت: ۲۰ نفر با علائم مسمومیت الکلی به بیمارستان فجر ماکو منتقل شده‌ و سه نفر بر اثر مسمومیت الکلی به دلیل تقلبی بودن مشروبات فوت کرده‌اند.وی افزود: در پی این اتفاق ناگوار با صدور دستور قاطع و فوری، چهار نفر دستگیر شده‌اند. همچنین به محض وصول گزارش و به دلیل حساسیت بالای این ضایعه، دادستان ماکو در بیمارستان حضور یافت و دستور لازم برای تحقیقات در رابطه با مسمومیت الکلی، فروش مشروبات الکلی و دستگیری سایر عاملان صادر شد.

2 کشته در تصادف 2 پژو
تصادف دو دستگاه خودروی سواری پژو در محور ارتباطی یاسوج به شیراز  ۲ کشته و ۶ زخمی برجا گذاشت.
محمدامین نیکویی نژاد، سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد  گفت: ساعت ۱۸:۰۶ عصر سه‌شنبه ۱۲ دی دو دستگاه پژو بعد از پل روستای «پریکدان» شهرستان بویراحمد به سمت شیراز  برخورد کردند. دو نفر فوت و ۶ نفر مصدوم شدند. مصدومان حادثه با حضور نیروهای عملیاتی اورژانس ۱۱۵ بعد از مدیریت صحنه و انجام اقدامات درمانی اولیه لازم، بوسیله چهار دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید جلیل یاسوج انتقال داده شدند.

 

 

جستجو
آرشیو تاریخی