صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و هفتاد و یک - ۱۴ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و هفتاد و یک - ۱۴ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

ایران در ایران

بازدید مقامات قضایی از زندان های سیستان و بلوچستان
زاهدان - به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) با موافقت رئیس قوه قضائیه به محکومین جرائم غیر عمد درسیستان و بلوچستان یک هفته مرخصی داده می شود.
 دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت: این مرخصی برای زندانیان جرائم مالی و جرائم مواد مخدر زندان‌های استان اعمال می‌شود .
شمس آبادی افزود: با هدف رفع مشکلات مردمی امروز دادستان‌های سراسر استان و رؤسای دادگاه‌های بخش، حضوری با مردم ملاقات خواهند داشت.
وی گفت: همچنین برای بهبود وضعیت و رفع مشکلات زندانیان، همکاران  قضایی دادسراهای سراسر استان از زندان‌های استان بازدید خواهند کرد تا برای رفع مشکلات زندانیان و همچنین مرخصی و آزادی افراد واجد‌شرایط اقدام شود.

پنجشنبه‌ها در یزد  تعطیل شد
یزد - بر اساس اعلام استاندار یزد، پنجشنبه‌ها در استان تعطیل شد.
 مهران فاطمی اعلام کرد که تا اطلاع ثانوی همه دستگاه‌های اجرایی استان به جز دستگاه‌های خدمت رسان، مراکز درمانی و مدارس در روز‌های پنجشنبه تعطیل خواهند شد.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد هم با اشاره به انجام امور دستگاه‌های مشمول تعطیلی روز پنجشنبه به صورت دورکار، خاطرنشان کرد: هدف از اعمال تعطیلی دستگاه‌ها در این روز، صرفه جویی در مصرف انرژی و نیز اجرای محدودیت‌های ابلاغی برای افزایش ضریب پایداری و کارکرد ایمن شبکه گاز و برق کشور است.
محمدحسن پارساییان با تأکید بر رعایت الزامات مصرف ایمن و بهینه گاز و برق در دستگاه‌ها افزود: دستگاه‌ها ملزم به رعایت دمای ۱۸ درجه سانتیگراد و همچنین روشن کردن وسایل گرمایشی یک ساعت قبل از آغاز وقت اداری و خاموشی آنها یک ساعت قبل از پایان وقت اداری هستند.
 وی با اشاره به ضرورت خاموشی وسایل گرمایشی در روز‌های تعطیل گفت: استفاده از دستگاه‌های گازسوز استاندارد با برچسب انرژی بالا، سرویس و تعمیر دوره‌ای تجهیزات مربوطه و نصب سامانه پایش هوشمند موتور خانه، مورد توجه جدی قرار گیرد.

جستجو
آرشیو تاریخی