مصاحبه و خبر

هاشمی: خدمتگزاران ورزش باید از مکتب حاج قاسم درس بگیرند
کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، در مراسم روایت خاطرات پهلوانی‌های شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: «چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) مصادف شده است. ولایتمداری و ولایت‌محوری از ویژگی‌های بارز حاج قاسم سلیمانی بوده است و محور تمام اقدامات ایشان ولایت بوده است. ما و شما که خدمتگزار ورزش هستیم باید از مکتب حاج قاسم درس بگیریم و خودمان را سرباز ولایت و سرباز کشور بدانیم، ما باید افتخار کنیم به این سربازی.»
هاشمی یادآور شد: «یکی دیگر از ویژگی‌های حاج قاسم سلیمانی، بحث نگاه ملی و همبستگی ملی و بین‌المللی در جهان اسلام است. بعد از شهادت‌شان، همبستگی محور مقاومت هنوز هم هست. امیدوارم رهرو خوبی برای این عزیز باشیم و به برکت خون شهدا، گام‌های مؤثری در عرصه ورزش برداریم. بازی‌های المپیک پیش‌روی ماست و ان‌شاءالله با تلاش همه دست‌اندرکاران، شاهد موفقیت‌های بیش از پیش باشیم.»

هفته پانزدهم امروز به پایان می‌رسد
هفته پانزدهم لیگ برتر، امروز با انجام دو دیدار به پایان می‌رسد و بعد از آن مسابقات حدود 40 روز تعطیل خواهد شد. در اولین بازی امروز، ذوب‌آهن ساعت 15 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان گل‌گهر است. شاگردان محمد ربیعی در هفت هفته اخیر شکستی نداشته‌اند و  در آخرین بازی‌شان یک بر صفر صنعت نفت را شکست دادند تا با 24 امتیاز در رده ششم باشند. شاگردان مارینوس اوزونیدیس هم با 22 امتیاز یک پله پایین‌تر از آنها و در رده هفتم قرار دارند. گل‌گهر در بازی قبلی‌اش که دیدار معوقه بود، توانست سپاهان را 1-3 شکست دهد. در آخرین بازی نیم فصل اول لیگ بیست و سوم هم فولاد از ساعت 17:45 در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز، پذیرای نساجی است؛ دو تیم پرطرفدار جنوب و شمال ایران که مربیان اسپانیایی جذب کرده‌اند! فولاد از هفته پنجم خوان ایگناسیو مارتینز را دراختیار دارد ، نساجی هم از هفته پیش لوکاس آلکاراس را جایگزین سیدمهدی رحمتی کرد تا در این بازی شاهد تقابل دو مربی لالیگایی باشیم.

جستجو
آرشیو تاریخی