صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و شصت و شش - ۰۹ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و شصت و شش - ۰۹ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۲۸

فضای‌مجازی

عذرخواهی کمال تبریزی از نواقص «سرزمین مادری»
کمال تبریزی ضمن انتقاد از وضعیت پخش فصل دوم سریال «سرزمین مادری» بدون رفع نواقص آن، از مخاطبان عذرخواهی کرد و در عین حال به حذفیات این سریال هم اشاره می‌کند. کمال تبریزی در صفحه شخصی خود ضمن انتقاد از وضعیت پخش فصل دوم سریال «سرزمین مادری» بدون رفع نواقص آن توضیح داده است: «متأسفانه پس از اتمام نمایش فصل اول، نمایش فصل دوم با عجله و بدون اطلاع من از سوی تلویزیون و تهیه کننده با نواقصی شروع شد که ماه‌ها قبل به آنها اشاره کرده بودم اما اقدامی در رفع نواقص نشده بود و حالا قصد دارند در فرصت کوتاه باقی‌مانده و در حد امکان انجام دهند!» او آورده است: «قسمت‌های اول و دوم سریال از تلوبیون پخش شد که منهای نواقص، یکی از ایرادهای مهم آن استفاده از قطعات موسیقی آقای علیقلی در کنار قطعات آقای پژمان و بدون ذکر نامی از آقای علیقلی است. مضاف براینکه اساساً استفاده ترکیبی از قطعات مختلف، از دو آهنگساز متفاوت برای یک اثر نمایشی، کار کاملاً اشتباهی است! چون تقریباً ارتباط من با تلویزیون و تهیه‌کننده برای پخش سریال قطع شده است، از این به بعد سعی خواهم کرد که به نواقص موجود در قسمت‌ها و البته حذفیات در پخش اشاره داشته باشم.» تبریزی در ادامه نوشته است: از همه مخاطبان سریال و مردم عزیز «سرزمین مادری» بابت این بی‌مبالاتی پوزش می‌طلبم.

تأکید مهدویان بر حضور چهره‌های محبوب «زخم کاری» در فصل سوم
محمد حسین مهدویان با انتشار تصویری از «زخم کاری» با حضور جواد عزتی و کامبیز دیرباز بر حضور شخصیت‌های محبوب این سریال در فصل سوم تأکید کرده است. او نوشته است: «خیلی‌ها از فصل سوم «زخم کاری» می‌پرسند. سعی می‌کنم بعد از این در این صفحه از «زخم کاری» جدید بیشتر بگویم. این روزها با طراوت و جدیت مشغول کاریم. همه شخصیت‌‌های محبوب سریال در این فصل حضور دارند و بیش از 30 درصد کار هم فیلمبرداری شده. زمان دقیق پخش سریال مشخص نیست اما سعی می‌کنیم انتظارتان خیلی طولانی نشود. کمی صبر کنید تا جمعه‌های «زخم کاری» جذاب‌تر از قبل دوباره برگردد.»

رونمایی از سریال تازه دبیر جشنواره فیلم فجر
با نزدیک شدن به زمان پخش سریال «ترور» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور، مجتبی امینی تهیه‌کننده این سریال با انتشار تیزری از آن از آغاز پخش سریال در 14 دی‌ماه خبر داده است؛ سریالی که به گفته مجتبی امینی، در آن بازیگری نقش شهید حاج قاسم سلیمانی را بازی نمی‌کند اما درباره ایدئولوژی و تفکر جهانی حاج قاسم صحبت می‌شود. براساس خبر درج شده در این پست اینستاگرامی، فرهاد قائمیان، انوش معظمی، جعفر دهقان، رامین راستاد، مهدی سلوکی، افشین سنگ چاپ، حسین شفیعی، داریوش مهربان با حضور محمد حسین لطیفی با هنرمندی هدایت هاشمی و با معرفی شهرام ابراهیمی نانت تومه از جمله بازیگران این سریال هستند.

واقعاً چی مهمه؟
محمد بحرانی دلنوشته‌ای را در پست اینستاگرامی خود و با محتوای دعوت به مهربانی منتشر کرده است. او نوشته: «واقعاً چی مهمه؟ غیراز مهربانی. بزودی همه‌چی تموم می‌شه. سفر کوتاه‌مون توی این جهان فیزیکی تموم می‌شه. خیلی زود این هویت الکی‌ و عاریه‌ای که هر ساعت و هر روز درگیرشیم تموم می‌شه و یه جوری پودر می‌شه انگار که اصلاً نبوده. خیلی زود تموم می‌شیم و فراموش می‌شیم و همه اونایی که می‌شناسیم و می‌شناسنمون تموم می‌شن و فراموش می‌شن و...واقعاً چی مهمه؟ غیر از مهربانی؟»

انتشارآلبوم «آن سوی خیال»
وحید تاج از انتشار آلبوم «آن سوی خیال» به خوانندگی خودش و آهنگسازی مهرداد ناصحی خبر داده است. آن طور که او نوشته، این آلبوم، شامل ۹ قطعه در ژانر موسیقی سنتی ایرانی روی اشعاری از حافظ و هوشنگ ابتهاج آهنگسازی شده است.


رونمایی از اولین عکس «شه سوار»
الناز حبیبی با رونمایی از نخستین تصویر فیلم «شه‌سوار» در صفحه اینستاگرام خود از پایان فیلمبرداری این فیلم خبر داده است. در «شه‌سوار» به کارگردانی حسین نمازی، مهرداد صدیقیان و الناز حبیبی ایفای نقش می‌کنند و نام سایر بازیگران اصلی این فیلم‌سینمایی به‌زودی رسانه‌ای خواهد شد. نمازی که کارگردانی و نویسندگی «شه‌سوار» را برعهده دارد پیش ازاین، تجربه موفق «شادروان» و «آپاندیس» را در کارنامه خود ثبت کرده‌است. داستان «شه‌سوار» طی سه شبانه‌روز و در یک مراسم عروسی رخ می‌دهد. این فیلم سینمایی محصول بنیاد سینمایی فارابی است که با مشارکت بخش خصوصی تولید شده است.

جستجو
آرشیو تاریخی