مرگ سه نفر در تصادفات یک شب پایتخت

گروه حوادث/ شامگاه پنجشنبه سه حادثه تصادف در تهران منجر به مرگ دو مرد و یک زن شد.
 سرهنگ احسان مؤمنی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: سرعت غیرمجاز و سبقت در معابر خلوت همیشه از دلایل مهم حوادث است شامگاه پنجشنبه نیز در چند نقطه از پایتخت شاهد بی‌توجهی رانندگان به قوانین و مقررات و در نهایت بروز تصادفاتی از این دست بودیم که جان رانندگان و عابران را گرفت و چند خانواده را داغدار کرد.
  در ساعت ۱۹:۲۵ پنجشنبه در محور دشت آزادگان به جنوب ابتدای پل جوادیه یک دستگاه موتورسیکلت که در این مسیر در حال تردد بوده بعلت ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه با گاردریل‌ها برخورد کرد که راننده مجروح و ترک نشین خانم در دم جان باخت.
 وی ادامه داد: همچنین در ساعت ۲۰:۱۰ در مسیر بزرگراه آزادگان به شرق بعد از مرتضی گرد در مسیر کندرو یک‌دستگاه خودرو با عابر پیاده برخورد کرد که منجر به مرگ وی شد. سرهنگ مؤمنی تأکید کرد: در ساعت ۲۱:۰۰ نیز در محدوده بزرگراه امام رضا(ع) به غرب دوربرگردان شهرک کاروان (منطقه ۱۵) یک‌دستگاه سواری پژو با عابر برخورد کرد و جان وی را گرفت. بارها پلیس در خصوص رعایت سرعت‌ و سبقت در معابر خلوت و لزوم توجه به جلو در حین رانندگی توجه و تذکر داده و از آنان خواسته که جان خود و دیگران را به دلیل لحظه‌ای زودتر رسیدن به خطر نیندازند و خانواده خود را چشم انتظار نگذارند.
جستجو
آرشیو تاریخی