صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و شصت و شش - ۰۹ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و شصت و شش - ۰۹ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

مهار آتش در شهرک صنعتی خاوران

گروه حوادث/ آتش‌سوزی در سه کارگاه چوب‌بری و نجاری در جاده خاوران بدون مصدوم و تلفات جانی مهار شد.
سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: وقوع حادثه آتش‌سوزی در یک کارگاه چوب‌بری و نجاری در ساعت ۴۳ دقیقه بامداد جمعه در جاده خاوران، شهرک صنعتی خاوران، سایت درودگران به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اعلام شد.
پس از حضور امدادگران در محل مشاهده شد که سه باب سوله که دو باب آن کارگاه با کاربری رنگرزی مبل و یک باب آن کارگاه با کاربری چوب‌بری و نجاری با وسعت حدود ۳۰۰ متر و مسقف بودند، آتش گرفته‌اند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران افزود: کارگاه چوب‌بری و نجاری دچار آتش‌سوزی شده و تقریباً بخش زیادی از آن کاملاً شعله‌ور شده بود. آتش به بخش‌هایی از دو کارگاه مجاور دیگر سرایت کرده بود.
 یک کارگاه دیگر هم کنار این کارگاه‌ها بود که آتش به آن سرایت نکرده بود اما دود به آن نفوذ کرده بود و دو نفر داخل این کارگاه حضور داشتند که آتش‌نشانان این دو نفر را خارج کردند.
ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان همزمان با عملیات اطفا و جلوگیری از گسترش آتش‌سوزی، خیلی سریع موفق شدند آتش را تحت کنترل خود درآورند و از سرایت و گسترش به کارگاه‌های همجوار جلوگیری کنند، اعلام کرد که این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشته است.
جستجو
آرشیو تاریخی