مرگ مرموز مرد معتاد در آشپزخانه

گروه حوادث/همزمان با مرگ مشکوک مرد جوان و کشف جسد وی در آشپزخانه محل زندگی‌اش تحقیقات پلیسی برای یافتن علت این ماجرا آغاز شد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، عصر سه‌شنبه 27 آذر، مأموران کلانتری در جنوب پایتخت گزارش کشف جسد مرد جوانی را به بازپرس موسی رضازاده اعلام کردند. با اعلام این خبر تیم جنایی راهی محل حادثه شده و با جسد مردی حدوداً 35 ساله در آشپزخانه مواجه شدند. در معاینات اولیه متخصصان پزشکی قانونی مشخص شد از زمان مرگ حدود 10 ساعت می‌گذرد اما اثری از ضرب و شتم یا گلوله و چاقو خوردگی روی بدن مرد جوان دیده نمی‌شد.
برادر متوفی که موضوع را به پلیس خبر داده بود، گفت: با برادرم تنهایی زندگی می‌کنم. اما او اعتیاد شدیدی به مواد مخدر داشت و هر زمان که مواد مصرف می‌کرد، کنترل رفتار را از دست می‌داد و شروع به دعوا و درگیری می‌کرد. دیشب هم شروع به داد و فریاد و شکستن شیشه‌های خانه کرد. من هم برای اینکه در امان باشم و آسیبی به من نرسد، از خانه خارج شدم اما زمانی که برگشتم با جسد او داخل آشپزخانه مواجه شدم.
به دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران جسد برای مشخص شدن علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای رازگشایی از مرگ مرموز مرد جوان ادامه دارد.
جستجو
آرشیو تاریخی