مرور

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده خبر داد
برگزاری برنامه‌های هفته زن با تمرکز بر مقاومت و پایداری زن و خانواده
 معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده از برگزاری برنامه‌های هفته زن با تمرکز بر مقاومت و پایداری زن و خانواده خبر داد.
به گزارش ایرنا، «انسیه خزعلی» در نخستین جلسه هماهنگی ستاد مرکزی بزرگداشت هفته زن و روز مادر، گفت: عنوان الگوی تأثیرگذاری در جامعه جهانی را باید به زنان غزه داد چرا که در دل و جان مردم جهان با استقامت خود تأثیرگذار بودند.
خزعلی با بیان اینکه امسال روز زن شرایط ویژه‌ای دارد، گفت: سال گذشته بعد از اغتشاشات و شرایطی که سعی کردند در سطح ملی و جهانی برای ایران به وجود آورند، کنگره زنان تأثیرگذار را برگزار کردیم که امسال نیز این کنگره ادامه دارد و در همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی برنامه روز زن و تقدیر از زنان برگزار می‌شود.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به همزمانی روز زن و سالگرد شهادت سردار سلیمانی، افزود: مسأله زنان تأثیرگذار امسال با الهام از مقاومت برگزار می‌شود و تمرکز بر مقاومت و پایداری زن و خانواده در عرصه‌های مختلف مورد توجه قرار دارد. کنگره زنان تأثیرگذار با ایجاد کارگروه‌های علم، پژوهش و فناوری، اقتصاد و کارآفرینی، سیاستگذاری و حکمرانی، رسانه و گفتمان‌سازی، تعلیم و تربیت، فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگ و هنر و سلامت و ورزش برگزار می‌شود.

میهمان رویداد
«به وقت عاشقی ۱:۲۰» در تهران باشید
 رئیس ستاد گردشگری شهر تهران از برگزاری رویداد گردشگری 12هزار نفری «به وقت عاشقی۱:۲۰» در تهران، به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی خبر داد.
به گزارش فارس، «امیر قاسمی» درباره این رویداد گفت: «به وقت عاشقی ۱:۲۰» برگرفته از زمان و نحوه شهادت حاج قاسم سلیمانی است که با حضور ۱۲هزار نفر از نخبگان، هنرمندان، ورزشکاران و چهره‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی محلات و مناطق شهر تهران برگزار می‌شود.
وی افزود: این رویداد با هدف آشنایی مخاطبان با نحوه زندگی حاج قاسم سلیمانی، از روز سوم دی ماه تا ۱۱ بهمن ماه، با بازدید از «سراسرنمای مقاومت شهید قاسم سلیمانی» اجرا خواهد شد.

جستجو
آرشیو تاریخی