صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و پنجاه و هفت - ۲۸ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و پنجاه و هفت - ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۲

از رسانه ‌ها چه‌خبر؟

فارس

ایران خواستار تحقیقات بین‌المللی درباره بیمارستان کمال عدوان شد

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با انتشار تصاویری از تخریب بیمارستان‌ها توسط رژیم صهیونیستی عنوان کرد: تصاویر منتشر شده پس از عقب‌نشینی ارتش رژیم صهیونیستی از «بیمارستان کمال عدوان»، نشان می‌دهد که برخی بیماران و مجروحان در محوطه بیمارستان توسط بلدوزرها زنده به گور شده‌اند. تحقیقات بین‌المللی در مورد این موضوع ضروری است.

 

مهــر

دادن وعده‌های خارج از اختیارات قانونی نامزدها جرم است

سخنگوی شورای نگهبان گفت: دادن وعده‌های خارج از اختیارات قانونی نمایندگی توسط نامزدها جرم است و مرتکبان به مجازات درجه شش موضوع ماده 19 قانون مجازات اسلامی به استثنای حبس و محرومیت از داوطلبی در دو دوره نمایندگی مجلس محکوم می‌شوند. طحان نظیف در همین رابطه خاطرنشان کرد: اگر یک نامزد انتخاباتی وعده‌هایی می‌دهد که از آن جایگاه برنمی‌آید، باید نسبت به شناخت و آگاهی وی از جایگاه نمایندگی مجلس تردید کرد.

 

ایسنا

سفر علی باقری به ژاپن

علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه بنا به دعوت رسمی همتای ژاپنی خود روز گذشته وارد توکیو شد. معاون سیاسی وزارت امور خارجه  در این سفر قرار است با کامیکاوا وزیر خارجه و فوناکوشی، معاون ارشد سیاسی وزیر خارجه ژاپن دیدار کند. بررسی روابط دوجانبه و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی مهمترین عناوین گفت‌وگوهای معاون سیاسی وزارت امور خارجه با طرف‌های ژاپنی خواهد بود.

 

ایــرنا

«یاسین» در آستانه تولید انبوه

امیر خواجه‌فرد مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع در جریان بازدید فرمانده کل ارتش از مراحل تست‌های پروازی جت آموزشی «یاسین»، با بیان اینکه تکنولوژی و فناوری به‌کار رفته در جت جنگنده آموزشی پیشرفته یاسین مبتنی بر نیازهای حوزه صنعت هوایی کشور است، اظهار داشت: با اتمام مراحل تست و آزمون‌های استاندارد نهاییِ این پرنده، «یاسین» به تولید انبوه خواهد رسید.

جستجو
آرشیو تاریخی