صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و پنجاه و سه - ۲۲ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و پنجاه و سه - ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۹

ورود نخبگان و فارغ‌التحصیلان به شبکه تجارت تعاون

رئیس کمیسیون بانوان اتاق تعاون ایران از نخبگان دانشگاهی و دانش‌آموختگان بویژه فارغ‌التحصیلان کشاورزی دعوت کرد در قالب خوشه‌های کشاورزی و صنایع مولد به شبکه تعاون تجارت ایران ورود کنند.
به گزارش ایسنا، خاطره استاد رضایی اظهار کرد: در حال حاضر بحث امنیت غذایی به عنوان یک مبحث مهم در حفظ سلامت خانواده، تأمین معیشت و امنیت روانی همه افراد و خانوارها اثرگذار است و بی‌تردید حضور در این عرصه و رعایت استانداردهای غذایی از جمله ارکانی است که بانوان در آن نقش بسزایی دارند.
وی ادامه داد: زنان ما در عرصه‌های ملی و بین‌المللی خوش درخشیدند ولی حق مطلب در خصوص آنها ادا نشده است لذا امیدواریم اینگونه نشست‌ها در جهت معرفی نخبگان و رشد بستر خانواده‌های با بصیرت و سلامت شکل بگیرد.
رئیس کمیسیون بانوان اتاق تعاون ایران که در نخستین رویداد تخصصی فناوری‌های نوین با ایجاد ارزش افزوده از ضایعات کشاورزی در صنایع تبدیلی و امنیت غذایی در دانشگاه تربیت مدرس سخن می‌گفت، ادامه داد: اتاق تعاون ایران در کمیسیون‌های تخصصی خود کمیسیون کشاورزی و صنایع وابسته را دارد که برهمین اساس از همه نخبگان دانشگاهی، گروه‌های کشاورزی و فارغ التحصیلان دعوت رسمی داریم که در جلسات و کارگروه‌های این کمیسیون حضور یابند.
جستجو
آرشیو تاریخی