صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و پنجاه و سه - ۲۲ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و پنجاه و سه - ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۴

فوتبال ایران

محل ورود تماشاگران سرخابی اعلام شد
رونمایی از قیمت بلیت‌های دربی
پرسپولیس و استقلال در حالی فردا دربی 102 را برگزار می‌کنند که دیروز محل ورود تماشاگران دو تیم و قیمت بلیت‌های این مسابقه مشخص شد. هواداران پرسپولیس از ورودی غربی ورزشگاه و هواداران استقلال از ورودی شرقی وارد ورزشگاه آزادی خواهند شد. محل ورود بانوان تماشاگر از پارکینگ دو، واقع در ضلع غربی است. اعلام شده، تماشاگران از آوردن اشیای ممنوعه به ورزشگاه از جمله فشفشه، فشفشه‌های دودزا، لیزر، اجسام قابل پرتاب از جمله بطری آب و... خودداری کنند و افرادی که بلیت از قبل تهیه نکرده‌اند به ورزشگاه مراجعه نکنند، زیرا از ورود آنها به ورزشگاه ممانعت خواهد شد. گفتنی است بلیت فروشی این دیدار از ساعت ۱۵ دیروز از طریق سامانه بلیت فروشی https://footballeticket.ir/ آغاز شد. قیمت بلیت‌های دیدار استقلال و پرسپولیس به این شرح است: روبه‌روی جایگاه ۳۰۰ هزار تومان، پشت دروازه ۱۵۰ هزار تومان و طبقه دوم ۷۰ هزار تومان. این درحالیست که همچون گذشته افراد سودجو برای فعالیت در بازار سیاه، برنامه‌ریزی‌های خودشان را از قبل انجام داده‌اند به طوری‌که آگهی‌هایی در این مورد منتشر شده و بلیت‌ها حتی تا سه میلیون تومان هم عرضه می‌شوند!


مدافع استقلال غایب دربی؟
استقلال تهران در شرایطی بازی هفته دوازدهم خود لیگ برتر در اهواز را برابر فولاد برگزار کرد که در جریان این دیدار، ایمان سلیمی به دلیل مصدومیت از ناحیه چشم نتوانست به بازی ادامه دهد. دراین میان، انتظار می‌رفت تا او برای دربی فردا آماده شود ولی ایسنا خبر داد که این مدافع آبی پوشان پایتخت به‌دلیل کشیدگی همسترینگ قادر به همراهی آبی‌پوشان نخواهد بود و دربی را از دست خواهد داد. پیش از این مرادمند، دیگر مدافع استقلال در دربی به‌دلیل آسیب‌دیدگی غایب خواهد بود و حالا باید دید سلیمی در دقیقه 90 می‌تواند به دربی برسد یا جواد نکونام مجبور است فکر دیگری برای خط دفاع  تیمش کند.
 

برگزاری یک دیدار معوقه لیگ برتر
صنعت نفت و گل گهر از ساعت 15 امروز یکی از دیدارهای معوقه هفته پنجم لیگ برتر را در ورزشگاه تختی آبادان برابر هم برگزارمی‌کنند. شاگردان عبدالله ویسی در شرایطی میزبان این مسابقه هستند که در بازی قبلی‌شان در خانه خود با نتیجه 2-1 مغلوب آلومینیوم شدند.
 این در حالی است که شاگردان مارینوس اوزونیدس هم در بازی قبلی‌شان در سیرجان برابر تراکتور 1-0 بازنده شدند تا به این ترتیب دو تیم بازنده هفته دوازدهم برابر هم قرار بگیرند و به‌دنبال جبران باشند. درحال حاضر، صنعت نفت با 10 امتیاز در رتبه سیزدهم جدول قرار دارد و گل گهر هم با 14 امتیاز رتبه هشتم را در اختیار دارد.

جستجو
آرشیو تاریخی