صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و پنجاه و یک - ۲۰ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و پنجاه و یک - ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۶

دیگه‌چه‌خبر؟

مجمع تجزیه طلبان یا مراسم اهدای نوبل؟!
 خبر اول اینکه، مدعیان ایران دوستی و تجزیه‌طلبان سرانجام در اسلو نروژ به یکدیگر رسیدند. مراسم اهدای جایزه نوبل صلح ۲۰۲۳ به نرگس محمدی که از چهره‌های شاخص اپوزیسیون ضدایرانی است، روز گذشته در شهر اسلو پایتخت نروژ برگزار شد. در این مراسم، فرزندان نرگس محمدی، جایزه صلح نوبل را به نمایندگی از او دریافت کردند.
جایزه‌ای سیاسی که پیش از این تقدیم جنایتکاران جنگی از جمله شیمون پرز و اسحاق رابین اهدا شده بود و حالا در ناکامی پروژه تجزیه ایران این نرگس محمدی بود که به عنوان فعال حقوق بشر جایزه را دریافت کرد. اما نکته قابل توجه، حضور چهره‌های شاخص تجزیه‌طلب ضدایرانی در مراسم اهدای جایزه به نرگس محمدی بود!
عبدالله مهتدی به همراه همسرش ناهید بهمنی، به نمایندگی از گروه تجزیه‌طلب و تروریستی کومله در این مراسم شرکت کرد تا علاوه بر نشان دادن بی‌اعتباری شعارهای حقوق‌بشری غربی‌ها، دروغ بزرگ جریان موسوم به زن، زندگی، آزادی در رابطه با ایران دوستی و آزادی را به تصویر بکشد.  در اغتشاشات پاییز سال قبل، گروه‌های تجزیه‌طلبی مثل کومله از گردانندگان و سازمان دهندگان اصلی آشوب‌های خیابانی علیه امنیت ملی ایران بود و پروژه تجزیه کشورمان را علنی‌تر از هر زمان دیگری دنبال می‌کرد.
با توجه به دعوت کمیته صلح نوبل از عبدالله مهتدی برای حضور در مراسم اهدای جایزه نرگس محمدی، به نظر می‌رسد که علاوه بر اقدام علیه امنیت ملی، تجزیه‌طلبی علیه ایران نیز تحت حمایت مدعیان حقوق بشر غربی است و می‌تواند خود را در کسوت نامزد دریافت جایزه نوبل صلح در سال‌های آینده ببیند!

افشاگری ادمین منافقین در شبکه X
 دست آخر اینکه،  ادمین صفحه منافقین در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) شب گذشته در پیج این گروهک دست به افشاگری زد و نوشت: «سلام من محسن ادمین پیچ [پیج] مجاهدین هستم.
فکر کنم بعد پست کردن این توئیت عواقب بدی در انتظارم باشه، ولی فدای آگاهی مردم ایران. سازمان اون چیزی که خیلی هاتون فکر می‌کنید نیست. اکثر نیروهایی که در خارج هستن خودشون یا خانواده‌هاشون گرفتار و گروگان سازمانن و مجبورن برای سازمان کار کنن. نیروهای داخل ایران هم برای هر عملیات پول می‌گیرن و یا تهدید میشن که اگه همکاری نکنن به خانوادشون آسیب میرسه. هدف سوشیال مدیایه سازمان اینه که خون بیشتری ریخته شه و فاند بیشتری تو جیب مقامات سازمان بره. احتمالاً این حساب الان پس گرفته میشه چون من ادمین هستم و ایمیل اکانت مربوط به خود سازمان هست ولی بزودی اطلاعات شبکه‌های سازمان در داخل ایران پخش میشه.
منتظر خبرهای جدید باشید.»
به گزارش تسنیم، این اتفاق در حالی افتاده که بنا بر گزارش‌های قبلی، وضعیت درونی سازمان منافقین خصوصاً در رده بدنه، بشدت بهم ریخته و سران این گروهک با مشکلات زیادی برای نگه داشتن اعضا در داخل این سازمان مواجه هستند.

جستجو
آرشیو تاریخی