صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و پنجاه و یک - ۲۰ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و پنجاه و یک - ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۲

اخبــــار

ایرنا

واکنش رئیس جمهور به وتوی قطعنامه آتش‌بس غزه

حساب رسمی آیت‌الله رئیسی در فضای مجازی به اقدام ضدبشری امریکا در رد قطعنامه آتش بس فوری در نوار غزه واکنش نشان داد و نوشت: امریکا نشان داد که مهمترین حامی کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان معصوم غزه است. در بخشی از این متن آمده: علیرغم مطالبه جهانی برای توقف جنایات جنگی صهیونیست‌ها، امریکا با وتوی قطعنامه آتش‌بس اثبات کرد که ریشه اصلی این جنایات است.

 

صداوسیما

حذف عنوان مدرسه از برخی واحد‌های آموزشی

مجلس مصوب کرد که عنوان «مدرسه» از برخی واحد‌های آموزشی که واجد شرایط قانونی این عنوان نیستند حذف شود. براساس این مصوبه به کار بردن عنوان «مدرسه» به هر شکلی فقط برای واحد‌های آموزشی که براساس مقررات وزارت آموزش و پرورش به صورت دولتی یا غیردولتی اداره می‌شوند و آموزش‌های رسمی را مطابق مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش ارائه می‌دهند مجاز است.

 

مهر

همکاری‌های محور مقاومت باید به سطوح اقتصادی گسترش پیدا کند

علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار نخست‌وزیر سوریه با اشاره به همکاری جبهه مقاومت در سطوح سیاسی و امنیتی، گفت: با توجه به بازار بزرگی که در سطح کشورهای این جبهه وجود دارد، باید در حوزه‌های اقتصادی نیز سطح همکاری‌های خود را به نحو قابل قبولی گسترش دهند. عرنوس همچنین روز گذشته با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس نیز دیدار کرد.

جستجو
آرشیو تاریخی