صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و پنجاه - ۱۹ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و پنجاه - ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۲

اخبــــار

President.ir

تسلیت رئیس‌جمهور
به آیت‌الله وحید خراسانی

دکتر سید ابراهیم رئیسی با تسلیت ضایعه درگذشت همسر مرجع عالی‌قدر آیت‌الله العظمی وحید خراسانی به ایشان و خانواده گرامی، برای آن بانوی مؤمنه و پرهیزگار رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت کرد.

 

ایسنا

ایران به تصمیمات گروه‌های مقاومت احترام می‌گذارد

حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه در نشستی دانشگاهی با تأکید بر هماهنگی حداکثری بین دیپلماسی و میدان در تأمین حداکثری امنیت منطقه در خصوص پیام‌های ارسالی توسط امریکا گفت: ‌آنها در یکی از پیام‌ها خواستند که به گروه‌های مقاومت بگوییم عملیات را روی پایگاه‌های شان متوقف کنند اما ما پاسخ دادیم که هیچ دستورعملی صادر نخواهیم کرد چراکه آنان مستقل هستند و ایران حتماً به تصمیمات آنان احترام می‌گذارد و به پشتیبانی‌های خود ادامه می‌دهیم.

 

تسنیم

امریکا عامل اصلی کشتار مردم فلسطین است

سخنگوی وزارت امور خارجه در  واکنش به وتوی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل توسط ایالات متحده گفت:  دولت امریکا بار دیگر ثابت کرد که بازیگر و عامل اصلی در کشتار غیرنظامیان و شهروندان فلسطینی بویژه زنان و کودکان و تخریب زیرساخت‌های حیاتی در غزه است.   کنعانی تصریح کرد: مقامات امریکا برای جان کودکان و غیرنظامیان غزه ابراز نگرانی کرده بودند،اما از هیچ گونه حمایت از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی فروگذار نکرده‌اند.

 

ایرنا

 منصوری: دولتِ «عکس یادگاری» نیستیم

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در نشست با دانشجویان دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه دولت آیت‌الله رئیسی، دولت عکس یادگاری بگیر با هواپیمای وارداتی نیست، اظهار داشت: در همین دولت ۵۰ فروند هواپیما وارد کردیم و اصلاً اعلام نکردیم. وی با یادآوری اینکه کشور را در شرایط سختی تحویل گرفتیم،‌گفت: معتقدیم اینکه همه مسائل خودمان را به دشمن گره بزنیم نگاه درستی نیست.

جستجو
آرشیو تاریخی