صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و چهل و شش - ۱۴ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و چهل و شش - ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۲۱

گل‌محمدی: هواداران بازوی ما باشند

یقین دارم روز باشکوهی رقم می‌خورد

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار این تیم و الدحیل گفت: «همه از حساسیت بازی با الدحیل آگاه هستیم و می‌دانیم دیدار سختی است. آنها تیمی قابل احترام و حرفه‌ای هستند و از بازیکنان خوب و کادر فنی مجربی بهره می‌برند. با این حال، بازیکنان ما انگیزه بالایی دارند تا این بازی را با برتری تمام کنند. باید تمرکز خوبی در هر دو بخش دفاعی و هجومی داشته باشیم و از موقعیت‌ها بخوبی استفاده کنیم و فرصت‌طلب باشیم. حمایت هواداران خیلی مهم است و به نظرم با حضور آنها، روز باشکوهی برای پرسپولیس رقم می‌خورد. حضور آنان موجب انگیزه می‌شود تا با انرژی بالا بازی کنیم و به نتیجه خوبی برسیم.»
او در خصوص غیبت چند ستاره الدحیل در این دیدار، عنوان کرد: «الدحیل تیم کاملی است و فقط کوتینیو و سِمدو را به‌دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار ندارد. ما هم چهار بازیکن خوب‌مان را در اختیار نداریم اما می‌خواهیم با یک بازی خوب به سه امتیاز برسیم.»
گل‌محمدی درمورد آلودگی هوای تهران در برگزاری بازی چنین نظر داد: «فعلاً چیزی به ما اعلام نکرده‌اند و فکر نمی‌کنم تأخیری در بازی ایجاد شود. متأسفانه آلودگی هوا خیلی زیاد است و حتی خودم هم زیاد اصراری به هواداران برای حضور در ورزشگاه نداشتم. همه مردم ایران مراقب باشند چون شرایط هوا خیلی بد است.»
او در خصوص اینکه هواداران تمام بلیت‌های موجود برای این دیدار را خیلی سریع خریداری کردند، یادآور شد: «فوتبال ۹۰ دقیقه است و هر اتفاقی محتمل است. امکان دارد که زود گل بخوریم و در این شرایط، حمایت هواداران تا آخرین دقیقه خیلی کمک خواهد کرد. از آنها می‌خواهم مثل همیشه بازوی قدرتمند تیم ما باشند. ما باید برنده شویم و سه امتیاز را بگیریم چون شاید کار به تفاضل گل برسد. قطعاً تساوی مقابل الدحیل دردی را از ما دوا نخواهد کرد.»
جستجو
آرشیو تاریخی