صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و چهل و سه - ۱۱ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و چهل و سه - ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۴

عملیات استشهادی در قدس

در عملیاتی در ورودی قدس اشغالی سه صهیونیست کشته و 12 نفر مجروح شدند. به گزارش العالم، گردان‌های قسام شاخه نظامی مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای مسئولیت این عملیات را بر عهده گرفت.
در این بیانیه آمده است: «مسئولیت کامل عملیات قهرمانانه در ورودی شمال غربی قدس اشغالی را که به کشته شدن 3 صهیونیست و زخمی شدن 12 نفر دیگر منجر شد، به عهده می‌گیریم. این عملیات در راستای واکنش به جنایات اسرائیل در قتل کودکان و زنان در نوار غزه و کرانه باختری و یورش به مسجد الاقصی و اماکن مقدس فلسطین است. همچنین این عملیات حاوی پیامی هشدارآمیز به اقدامات تجاوزکارانه بن‌گویر علیه اسرای فلسطینی در زندان‌های صهیونیستی است.»
گفتنی است در طول مدت آتش بس، رژیم صهیونیستی بارها به کرانه باختری حمله و تقریباً به تعداد افرادی که در طول آتش بس آزاد کرد، افرادی را بازداشت و تعدادی از فرماندهان مقاومت را نیز ترور کرده است. با این حال، رسانه‌ها و محافل سیاسی صهیونیستی سعی دارند مقاومت فلسطین و عملیات استشهادی روز پنجشنبه را عامل نقض آتش بس معرفی کنند. این درحالی است که حتی سخنگوی امنیت ملی کاخ سفید نیز تصریح کرد که تیراندازی در یک ایستگاه اتوبوس در غرب بیت‌المقدس «از نظر فنی» نقض آتش‌بس غزه محسوب نمی‌شود.
جستجو
آرشیو تاریخی