اخبار

قاتل مرد اغذیه فروش قصاص شد
گروه حوادث/ مرد جوانی که صاحب مغازه اغذیه فروشی را به قتل رسانده بود، در زندان قزل حصار به دار مجازات آویخته شد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، سحرگاه چهارشنبه سه محکوم به قصاص و اعدام برای اجرای حکم پای چوبه دار رفتند اما دو نفر از آنها موفق شدند از خانواده شاکیان مهلت بگیرند و یک نفر از آنها به دار مجازات آویخته شد. مرد جوانی که حکمش در حیاط زندان قزل حصار به اجرا درآمد، محکومی بود که مرد میانسالی را بامداد 28 خرداد سال 97 مقابل مغازه اغذیه فروشی‌اش به قتل رسانده بود. بررسی‌ها نشان می‌داد وی به محض خارج شدن از مغازه اش، از سوی مرد جوانی به نام بهروز مورد ضرب و شتم قرار گرفته و حتی عامل این جنایت قصد آتش زدن مغازه مقتول را داشته که با حضور همسایگان و کسبه محل، ناچار به فرار می‌شود.
متهم بعد از دستگیری مدعی بود که با مقتول اختلاف قدیمی داشته و به خاطر آن دست به جنایت زده است.

قتل مادر با ضربه چکش
پلیس کرج مرد جوانی که با چکش مادرش را کشته و پدرش را زخمی کرده بود، دستگیر کرد.
سرهنگ «پیمان گودرزی» فرمانده انتظامی کرج در تشریح این حادثه هولناک گفت: با گزارش درگیری پسری جوان با پدر و مادرش در خانه بلافاصله مأموران انتظامی راهی محل شدند و دریافتند متهم ۳۹ ساله به دلیل اختلالات روانی اقدام به ضرب و جرح پدر و مادرش کرده است. متهم به محض مشاهده مأموران با حمله به آنها قصد درگیری و فرار داشت که مأموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح یک تیر هوایی شلیک و متهم را در یک اقدام ضربتی دستگیر کردند.
در این حادثه مادر خانواده پس از انتقال به بیمارستان به علت ضربه چکش به سرش جان خود را از دست داد و پدر خانواده نیز تحت درمان قرار گرفت و تحقیقات از متهم در این رابطه ادامه دارد.
 
اغفال جوانان
با عنوان بازیگران سرشناس
  کلاهبردارانی که در فضای مجازی با معرفی خود به عنوان هنرمندان سینمایی و مجریان تلویزیونی، ضمن اغفال یک دختر جوان اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه، طلا و جواهرات وی کرده بودند از سوی پلیس خراسان جنوبی شناسایی و دستگیر شدند.
 سرهنگ محمد شریفی رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی فراجا با اشاره به اینکه این افراد شیاد طعمه‌های خود را در فضای مجازی اغفال و سپس در فضای حقیقی به اهداف خلاف شرع و غیرقانونی خود می‌رسند، تصریح کرد: امروزه مزایای استفاده از فضای مجازی بر کسی پوشیده نیست اما باوجود آن نباید از آسیب‌های آن نیز غافل ماند. ارتباطات خارج از عرف به‌عنوان یک معضل اجتماعی و منشأ جرائم و آسیب‌های مختلف اجتماعی است که کمبود عاطفه از طرف والدین و نبود نظارت و کنترل خانواده سبب وقایعی می‌شود که گاه جبران‌ناپذیر است.

جستجو
آرشیو تاریخی