صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و چهل و دو - ۰۹ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و چهل و دو - ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

ایران در ایران

نوسازی  ۱۷۰ هزار واحد مسکونی
در بافت‌های فرسوده کشور
ساری-  معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با بیان اینکه در دولت سیزدهم توجه ویژه به ساخت مسکن در بافت‌های فرسوده شد، گفت: در این دولت ۱۷۰ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور نوسازی شد.
 محمد آیینی افزود : دولت سیزدهم توانست ۵۰ هزار و ۴۸۹ واحد مسکونی نیمه تمام در بافت‌های فرسوده را تکمیل و به مرحله افتتاح برساند.
وی با بیان اینکه خانه‌های در حال ساخت در بافت‌های فرسوده در سفرهای استانی هیأت دولت و دهه فجر افتتاح خواهد شد، افزود: دولت سیزدهم با ارائه طرح‌های تشویقی مناسب با کمک شورای اسلامی شهرها و شهرداری‌ها در حال افزایش و شتاب دادن ساخت مسکن در بافت‌های فرسوده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: استان تهران با اجرای ۹۳ درصد برنامه‌های ابلاغی در بافت های فرسوده در بین استان‌های کشور پیشتاز است و خراسان رضوی و یزد در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.
افتتاح بزرگترین بیمارستان مادر
و کودک جنوب شرق در ایرانشهر
زاهدان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر از افتتاح بزرگترین بیمارستان مادر و کودک جنوب شرق کشور با اعتبار یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال همزمان با دومین سفر استانی رئیس‌جمهور به سیستان و بلوچستان خبر داد.
صلاح‌الدین بویا اظهار کرد: بزودی در آستانه دومین سفر استانی رئیس‌جمهور به سیستان و بلوچستان بزرگترین بیمارستان مادر و کودک کشور با ۱۲۰ تخت بستری و بیش از ۶ هزار مترمربع مساحت در۲ طبقه در ایرانشهر به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی افزود: تکمیل بزرگترین بیمارستان مادر و کودک این منطقه تحولی عظیم در حوزه درمان جنوب شرق کشور ایجاد خواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: پروژه بیمارستان مادر و کودک شهرستان ایرانشهر پس از بهره‌برداری، مرکز پایلوت سازمان بهداشت جهانی در جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
به گزارش ایرنا، بویا گفت: راه‌اندازی این مرکز درمانی در ایرانشهر باعث افزایش شاخص‌های کیفی در حوزه زنان و زایمان، کودکان و سلامت مادران باردار کشور و جنوب شرق خواهد شد.

جستجو
آرشیو تاریخی