خبر در خبر

ایسنا

 بیش  از دوماه از استرداد ۳۵۰۶ لوح هخامنشی می‌گذرد و زمان رونمایی از آنها هنوز مشخص نشده است اما مدیر موزه ملی ایران از نمایش  آنها در آینده نزدیک در این موزه خبر می‌دهد.

 

تسنیم

سیف‌الله آقابیگی، مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران از سیلاب‌های گاه‌گاهی به‌عنوان خسارت‌زاترین بلای طبیعی در کشور نام برد و گفت: وقوع این سیلاب‌ها و افزایش آنها نتیجه تغییر اقلیم است و باید خود را با این وضعیت تطبیق دهیم.

 

ایرنا

 مرتضی فرشته‌نژاد، یک پیشکسوت مرمت در اصفهان گفت: سبک‌سازی و قیرگونی پل شهرستان کارِ درستی نبوده است. کاروان روی این پل تاریخی نباید سبک‌سازی می‌شد و می‌بایست برای ایزولاسیون آن به جای قیروگونی از ملات‌های آهکی استفاده می‌شد.

 

ایسنا

 اصغر نبی‌لو، رئیس اداره ممیزی اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران گفت: با انجام کاداستر، شاهد کاهش قابل‌توجه زمین‌خواری و میزان پرونده‌ها در دادگستری در استان تهران هستیم.

 

ایرنا

 مسعود محنتی، فرماندار دالاهو با تصریح بر اینکه حوزه گردشگری این شهرستان مورد بی‌مهری قرار گرفته است، گفت: انتظار داریم دستگاه‌های متولی در ارتقای شاخص‌ها و زیرساخت‌های منطقه برای جذب گردشگر اهتمام بیشتری داشته باشند.

جستجو
آرشیو تاریخی