صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و سی و هشت - ۰۵ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و سی و هشت - ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۴

تداوم حملات صهیونیست‌ها در کرانه باختری

گروه جهان/ با وجود آتش بس موقت در سرزمین‌های اشغالی، رژیم صهیونیستی به طور پراکنده به جنایات خود علیه فلسطینیان ساکن کرانه باختری ادامه می‌دهد.
روز گذشته المسیره گزارش داد که در جریان درگیری مسلحانه رزمندگان مقاومت با نیروهای صهیونیستی در جریان یورش به شهر جنین، یک پزشک فلسطینی بر اثر اصابت گلوله‌های صهیونیست‌ها به شهادت رسید و تعدادی دیگر مجروح شدند. رئیس بیمارستان الرازی جنین از شهادت دکتر شامخ کمال ابوالرب و مجروح شدن برادرش بر اثر گلوله‌های دشمن صهیونیستی در شهرک قباطیه خبر داد. همچنین، هلال احمر فلسطین از مجروح شدن 3 جوان در جریان یورش به این شهرک بر اثر گلوله‌های دشمن صهیونیستی خبر داد.
علاوه بر آن، در جریان هجوم به اردوگاه عسکر در جنوب نابلس، درگیری مسلحانه بین رزمندگان مقاومت و نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی رخ داد که نیروهای صهیونیست از حرکت آمبولانس‌های هلال احمر به سمت اردوگاه‌های جدید و قدیم عسکر جلوگیری کردند و مانع کار آنها شدند. منابع مذکور همچنین گزارش دادند که در جریان این یورش بولدوزر رژیم صهیونیستی نیز اقدام به تخریب خیابان‌های داخل اردوگاه کرد. در همین حال وزارت بهداشت فلسطین از شهادت یک جوان فلسطینی در نابلس خبر داد که چند روز پیش به‌ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شده بود. همچنین گزارش داده شده که یک فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی در جریان درگیری در شهر قباطیه سرنگون شده است.
جستجو
آرشیو تاریخی