صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و سی و هشت - ۰۵ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و سی و هشت - ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۸

ایران در ایران

تعیین‌تکلیف ۶۳۰۰ خودروی توقیفی
در 3 استان
ایران‌زمین- با دستور دادستان کل کشور و تأکید رئیس‌ قوه قضائیه 6 هزار و 300 کامیون و خودروی توقیفی در تهران، کرمان و آذربایجان‌شرقی تعیین‌تکلیف شده و به فروش رسیده است.
علی صالحی، دادستان تهران در این خصوص اظهار داشت: تعداد زیادی خودرو و کشنده به علت عدم هماهنگی بین وزارت صمت، بانک مرکزی و سازمان استاندارد در گمرک دپو شده بود اما با صدور دستور و پیگیری‌های صورت گرفته موانع موجود در راستای ترخیص این کشنده‌ها برطرف شد.
دادستان تهران افزود: اکنون تعداد بسیار زیادی از این کشنده‌ها تحویل مالکان خود شده و تعدادی هم که به علت انجام ندادن روال قانونی توسط مالکان باقی‌ مانده است به سازمان اموال تملیکی تحویل داده خواهد شد‌.
مهدی بخشی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان نیز از تعیین‌تکلیف و فروش یک‌هزار و 700 خودروی توقیفی در این استان خبر داد.
بخشی با اشاره به دستور و تأکید ویژه دادستان کل کشور به منظور تسریع در تعیین‌تکلیف خودرو‌های توقیفی در این استان اظهار داشت: در این راستا تمام ظرفیت‌های موجود را به کار گرفتیم و در دو مرحله این تعداد خودرو تعیین‌تکلیف شد و به فروش رسید.

 کاهش 83 درصدی بارندگی های خراسان رضوی در آبان ماه
مشهد-  کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: میانگین بارندگی این استان در آبان ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۸۳ درصد کاهش یافته است.
آذر رضایی پور افزود: درآبان ماه امسال به طور میانگین، ۲ و هفت میلیمتر باران بارید، درحالی‌که این میزان درآبان ماه سال گذشته ۱۶ و نیم میلیمتر بوده است.
وی ادامه داد: درآبان ماه امسال شهرستان های ریوش با هفت و هشت میلیمتر، جغتای با ۶ و بجستان با پنج و یک میلیمتر به ترتیب بیشترین میزان بارندگی ها را در خراسان رضوی داشته اند.
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: کلانشهر مشهد نیز در دومین ماه سال زراعی جاری، ۲ و ۲ دهم میلیمتر بارندگی به ثبت رساند که این میزان در مدت مشابه پارسال، هشت و ۹ میلیمتر بوده است.

جستجو
آرشیو تاریخی