اخبار

khamenei.ir

هدیه رهبر انقلاب برای تکریم شهدای محیط زیست

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به نشانه‌ تکریم و احترام به شهدای محیط زیست، یک جلد کلام‌الله مجید به خانواده‌ شهید محیط زیست هوشنگ نصیری اهدا کردند.
رهبر معظم انقلاب در متن یادداشت خود، اهدای این کلام‌الله را به نشانه تکریم و احترام به شهدای عزیز محیط زیست عنوان کردند. این هدیه، صبح پنجشنبه دوم آذرماه ۱۴۰۲ در جریان برگزاری اولین کنگره بزرگداشت شهدای محیط زیست در اهواز به خانواده این شهید والامقام اهدا شد.

 

ایسنا

آخرین جلسه مشترک هیأت رئیسه
دوره پنجم مجلس خبرگان

یازدهمین و آخرین جلسه مشترک هیأت رئیسه و کمیسیون‌های مجلس خبرگان رهبری «دوره پنجم»، صبح پنجشنبه ۲ آذر ماه با حضور آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور و به ریاست آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری در دبیرخانه این مجلس تشکیل شد.

 

تسنیم

ناوشکن «دیلمان»
به نیروی دریایی الحاق می شود

 امیر دریادار شهرام ایرانی با اعلام خبر الحاق ناوشکن «دیلمان» به ناوگان نیروی دریایی ارتش در آینده نزدیک، گفت: دیلمان، آخرین مدل کلاس «جماران» است اما تجهیزات آن به‌روزرسانی شده که متناسب با تجربیات ناوگروه ۸۶ است و می‌تواند به عنوان یک شناور قدرتمند در حوزه‌های کشف، رهگیری و امداد و نجات، ایفای نقش کند.

 

ایرنا

اجلاسیه شورای حکام
تحت تأثیر جنگ غزه

محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی درباره جلسه اخیر شورای حکام آژانس و نیز تهدیدات رژیم صهیونیستی برای بمباران غزه با سلاح اتمی اظهار کرد: استانداردهای دوگانه سازمان‌های بین‌المللی نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه به شکلی عریان برای همه مردم جهان نمایان شده است. کشورهای مختلف نیز به صراحت به این موضوع اشاره داشته‌اند و کل جلسه اخیر نیز تحت تأثیر غزه بود.

صفحات
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و سیصد و سی و هفت
 - شماره هشت هزار و سیصد و سی و هفت - ۰۴ آذر ۱۴۰۲