صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و سی و چهار - ۳۰ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و سی و چهار - ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۴

فرمانده یمنی: در آمادگی کامل هستیم

فرمانده تیپ دفاع ساحلی یمن بر آمادگی کامل انصارالله برای انجام هر مأموریتی تأکید کرد.
به گزارش ایسنا، «محمد القادری» فرمانده تیپ دفاع ساحلی یمن یک روز پس از توقیف کشتی اسرائیلی در دریای سرخ گفت: ما در آمادگی کامل هستیم، تجهیزات لازم را آماده‌ کرده‌ایم و به مردم یمن اطمینان می‌دهیم که نیروهای ما آماده انجام هر مأموریتی هستند .
بنا براین گزارش به نقل از المنار، القادری در ادامه گفت: ما سلاح‌ها و موشک‌های مناسب برای تعامل با هرگونه تحولاتی را در اختیار داریم و می‌توانیم به هر مکانی حملاتی را وارد کنیم. ما در حال ورود به مرحله جدیدی هستیم که در آن شاهد پیشرفت کیفی در نیروی دریایی و پدافند ساحلی هستیم.
فرمانده تیپ دفاع ساحلی یمن در پایان گفت: ما نسبت به هر گونه مداخله خارجی در آب‌های منطقه‌ای‌مان یا در جزایر یمن هشدار می‌دهیم؛ به این مداخله پاسخ مناسبی داده خواهد شد و آنها هدف مشروعی برای ما خواهند بود.
در همین حال ضیف‌الله الشامی، وزیر اطلاع‌رسانی دولت نجات ملی یمن در سخنانی درباره توقیف کشتی رژیم صهیونیستی به شبکه المیادین گفت: صنعا اطلاعاتی درباره تمام کشتی‌های اسرائیلی که از دریای سرخ عبور می‌کنند در اختیار دارد و همه این کشتی‌ها هدف قانونی و مشروع نیروهای مسلح یمن خواهند بود. الشامی تأکید کرد: صنعا رهبری دارد که همه استراتژی‌ها را بررسی و تلاش می‌کند تا زمان بندی مناسب را برای اجرا انتخاب کند. اگر می‌توانستیم همه کشتی‌های اسرائیل را یکباره توقیف کنیم، این کار را انجام می‌دادیم و امیدواریم که بتوانیم چنین هدفی را محقق کنیم.
 

جستجو
آرشیو تاریخی