صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و سی و یک - ۲۷ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و سی و یک - ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۱۸

محسنی اژه ای در مشهد:

وعده های مسئولان قضایی باید اجرا شود

مشهد- رئیس قوه‌قضائیه گفت: اینکه مسئول قضایی بدون دلیل موجه، در تحقق وعده‌ داده شده به مردم تأخیر و تعلل کند پذیرفته نیست.
به گزارش مرکز رسانه قوه‌قضائیه، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای در جریان سفر به مشهد و در نشست «پیگیری اجرایی‌شدن مصوبات سفر بهمن‌ماه ۱۴۰۰ هیأت‌عالی‌قضایی به استان خراسان‌رضوی» افزود: سعی شد برنامه‌ریزی‌ها و مصوبات را زودتر از قولی که داده‌ایم، اجرایی کنیم.
وی تأکید کرد: مسئولان قضایی قول و وعده‌ای را که به مردم می‌دهند باید عملیاتی و اجرایی کنند تا بر سرمایه اجتماعی نظام افزوده شود.
وی ادامه داد: بخش‌ها و دستگاه‌های مختلف در کشور بویژه بخش‌ها و دستگاه‌های درون استان خراسان‌رضوی، باید نهایت هم‌افزایی و تعامل را با یکدیگر داشته باشند تا هرگونه نقصان و مشکلی که در این استان وجود دارد به‌سرعت مرتفع شود.
او اضافه کرد: خراسان‌رضوی و شهر مشهد باید از حیث بهداشت، امنیت، وضعیت اجتماعی و سایر مؤلفه‌ها، در زمره استان‌ها و شهرهای نمونه و سرآمد باشند و همه دستگاه‌ها و بخش‌ها از جمله قوه‌قضائیه موظف هستند به تحقق این مهم یاری رسانند.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح نیز در این نشست بااشاره به اجرای مأموریت رئیس قوه‌قضائیه در رابطه با ساماندهی پادگان لشکر ۷۷ ارتش در مشهد گفت: بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ بود که رئیس قوه‌قضائیه در جریان سفر به استان خراسان‌رضوی در راستای درخواست‌های مطرح شده در رابطه با ساماندهی پادگان لشکر ۷۷ ارتش در مشهد، به سازمان قضایی نیروهای مسلح مأموریت ویژه‌ای داد تا این موضوع پس از سال‌ها به نتیجه
برسد.
حجت‌الاسلام احمد‌رضا پورخاقان افزود: چندین نشست در این رابطه برگزار و درنهایت اوایل اسفندماه سال ۱۴۰۰ توافقات اولیه برای حل مسأله انجام شد و خرداد ۱۴۰۱ مسیر پادگان لشکر ۷۷ استان خراسان‌رضوی به منظور تسهیل در دسترسی شهروندان مشهد بازگشایی شد.
او اضافه کرد: حل گره‌های ترافیکی با بازگشایی پادگان، کوتاه‌شدن مسیر فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد، تعریض خیابان ارشاد‌الرضا(ع)، احداث خیابان جدید، تسهیل دسترسی به ۹ بیمارستان کلیدی شهر و احداث پارکینگ عمومی ۲ هکتاری، از جمله مزیت‌های مهم بازگشایی خیابان‌های منتهی به پادگان لشکر ۷۷ بود.

 

جستجو
آرشیو تاریخی