صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و سی و یک - ۲۷ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و سی و یک - ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

خبر در خبر

مهر

 داریوش فرمانی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه اعلام کرد: در سفر به اقلیم کردستان عراق پرونده ثبت جهانی اسب کُرد را پیگیری کرده است.

 

ایسنا

 اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران به شرکت‌های گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی که کنسرت‌های خوانندگان در اصطلاح «لس‌آنجلسی» را تبلیغ می‌کنند و خدمات مرتبط با آن را می‌فروشند، اخطار داد.

 

تسنیم

  محسن امیری، رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات‌وحش اداره‌کل حفاظت محیط‌ زیست لرستان از مشاهده یک گونه حشره‌خوار نایاب در پراکنش حیات‌وحش این استان خبر داد.

 

ایسنا

سمانه نگاه، کارشناس ارشد هواشناسی، گفت: با توجه به مطالعات دانشمندان در سال ۲۰۲۰، تا پایان این قرن حدود ۱۸ متر سطح تراز دریای کاسپین کاهش می‌یابد که ناشی از افزایش تبخیر است؛ البته کاهش دبی رودخانه ولگا، این کاهش تراز را چشمگیرتر خواهد کرد.

 

ایسنا

 مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور، در تشریح روند نوسازی تاکسی‌های فرسوده در کشور گفت: شرایط اقتصادی اجازه نمی‌دهد تا قریب به اکثر  تاکسیرانان و تاکسی‌داران مشمول طرح نوسازی، بهای خودرو را به صورت نقد بپردازند. افزایش بی رویه قیمت خودرو در سال‌های اخیر مزید بر علت شده و مالکان تاکسی‌های فرسوده سال‌هاست که چشم انتظارند و شاید یکی از ردیف‌های بودجه ( تبصره ۲ ماده ۸ قانون هوای پاک)  محقق شود.

جستجو
آرشیو تاریخی