صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و بیست و نه - ۲۴ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و بیست و نه - ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

ورزش ایران

شال پهلوانی به هاشمی رسید
در اولین همایش ملی ورزش زورخانه‌ای، کشتی پهلوانی و هنر مرشدی، شال پهلوانی به کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان اهدا شد. بعد از سخنرانی وزیر ورزش و جوانان در این همایش، شال پهلوانی توسط مهرعلی باران چشمه رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی به کیومرث هاشمی اهدا شد و در ادامه از کتاب سند راهبردی این همایش رونمایی شد.همچنین بیانیه این فدراسیون در حمایت از مردم مظلوم غزه در این نشست قرائت شد و متن آن به امضای وزیر ورزش و جوانان رسید.
 

دومین برد گلبال در قهرمانی آسیا
تیم ملی گلبال ایران در دومین دیدار آسیایی خود به مصاف تیم مغولستان رفت و این تیم را شکست داد. در روز دوم این بازی‌ها که به میزبانی چین و در شهر هانگژو در حال برگزاری است، تیم ملی گلبال ایران، تیم مردان مغولستان را با نتیجه ۱۱ بر ۱ شکست داد. در این دیدار حسن جعفری، مهدی عباسی و نعمت‌الله سرافراز گل‌های ایران را به ثمر رساندند. ملی پوشان ایران روز گذشته نیز تیم قزاقستان را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست داده بودند. ملی پوشان کشورمان صبح امروز به مصاف تیم کره جنوبی می‌روند. رقابت‌های گلبال قهرمانی آسیا از امتیاز کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک پاریس برخوردار است.
 

حذف  شاگردان ساعی از  جام جهانی
تیم ملی تکواندوی دختران خیلی زود از دور رقابت‌های تیمی جام جهانی کنار رفت. دختران هوگوپوش در غیاب مینو مداح سرمربی خود با هدایت مهروز ساعی پا به جام جهانی کره جنوبی گذاشته بودند که در همان دور اول با باخت مقابل چین، از دور رقابت‌ها کنار رفتند. امروز و در روز دوم رقابت‌ها، تیم ملی مردان کار سختی دارد و باید در اولین دیدار خود به مصاف کره جنوبی برود.

 

جستجو
آرشیو تاریخی