ایران در ایران

سرمایه‌گذاری صنعتی در خراسان رضوی پنج برابر شد
مشهد - میزان سرمایه‌گذاری صنعتی در این استان طی ۶ ماهه نخست امسال حدود ۵۰۰ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش یافت که رشد پنج برابری را نشان می‌دهد.
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت:در این مدت ۲۶۷ فقره پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری ۱۱۱ هزار و ۸۵۹ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۱۵ هزار و ۹۸۷ نفر صادر شده است.
امیر رضا رجبی افزود: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در تعداد پروانه بهره برداری ۲۴ درصد، در میزان سرمایه گذاری حدود ۵۰۰ درصد و در اشتغال ۳۰۵ درصد افزایش داشته است.
رجبی گفت: پروانه‌های بهره برداری صادره مربوط به محصولات کانی غیرفلزی، لاستیکی و پلاستیکی، وسایل نقلیه موتوری، منسوجات، ساخت ماشین آلات و تجهیزات بوده است.

 

 مازوت‌سوزی
در نیروگاه شهید منتظری ممنوع!
اصفهان- استاندار اصفهان در بازدید از نیروگاه شهید منتظری تأکید کرد: اصفهان دیگر تحمل مازوت‌سوزی را ندارد از این‌رو اجازه نمی‌دهیم در مجموعه نیروگاه منتظری مازوت سوزانده شود.
 «سید رضا مرتضوی»، با تأکید بر اینکه امیدواریم بتوانیم پلمبی را که روی مشعل‌های مازوت‌سوز نیروگاه زده شده است، تا پایان حفظ کنیم، افزود: با همه مدیریت و سیاستگذاری‌های انجام شده در شرایطی هستیم که از چهارشنبه هفته گذشته تا به امروز(به غیر از شنبه هفته جاری) واحدهای آموزشی اصفهان با تعطیلی مواجه شدند.
وی با اشاره به آسیب‌های ناشی از تعطیلی مدارس و واحدهای آموزشی استان اصفهان گفت: اگر مقدور بود سایر دستگاه‌های اجرایی استان نیز باید تعطیل می‌شدند.

صفحات
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و سیصد و بیست و نه
 - شماره هشت هزار و سیصد و بیست و نه - ۲۴ آبان ۱۴۰۲